Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

krachtenbalans

Krachtenbalans

Krachtenbalans De markt van vraag en aanbod bepaalt wie de bovenliggende partij is. Deze krachtenbalans in werkrelaties schommelt heen en

Lees verder »
loyaliteit van leden

loyaliteit van leden

Het bedrijf: Spies Hecker Loyaliteit van leden? Spies Hecker is een vooraanstaande leverancier met een uiteenlopend assortiment producten voor de

Lees verder »
De levenscyclus van merkloyaliteit

De levenscyclus van merkloyaliteit

De consument is kritischer en mondiger dan vroeger. Klanten voor het leven worden steeds zeldzamer. Toch is het nog steeds mogelijk om merkloyaliteit te creëren. Henry Stewart onderzocht hoe merkloyaliteit zich door de jaren heen heeft ontwikkeld en constateert dat een vijftal fasen te onderscheiden zijn. Van de ‘geboorte van loyaliteit’ in 1870 tot ‘de afname van loyaliteit’ vanaf 1971. Hij doet bovendien aanbevelingen over de manieren waarop marketeers op de veranderingen kunnen anticiperen.

Lees verder »
het succes van loyaliteitsprogramma’s:

De Nederlandse visie

Het succes van loyaliteitsprogramma’s: Uit onderzoek, uitgevoerd door Dunck Loyalty Marketing, blijkt dat marketeers de volgende factoren het meest bepalend

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.