
Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje
Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar
Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar
Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week
Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het
Disneyland Paris wil bezoekers een warm hart doe dragen op hun verjaardag. Dit doen zij door jarigen een mail te
Eliza was here bedacht een waarderingscampagne om klanten ook in de wintermaanden aan hen te binden. Ze bedanken klanten die
Klanten van Bax Music zijn verrast met een cadeautje, gewoon omdat een klant het volgens Bax verdient. De mail is
In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts
Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm
De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail. Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt
Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events