Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

AH: Dierenplaatjes spaaractie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De Dierenplaatjes Spaaractie van Albert Heijn met Freek Vonk.
Redactie LoyaltyFacts
10 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

AH: Dierenplaatjes spaaractie

De Dierenplaatjes Spaaractie van Albert Heijn met Freek Vonk.
Het Albert Heijn logo.
Het Albert Heijn logo.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Het Albert Heijn logo.
Het Albert Heijn logo.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.

Met de spaaractie ‘Op avontuur met Freek’ komen kinderen alles te weten over wilde dieren. Van maandag 8 juni t/m zondag 5 juli 2015 ontvangen klanten bij elke € 10,- vier ‘Freek Vonk’ dierenplaatjes. Er zijn 160 dierenplaatjes te sparen die je kunt plakken in het verzamelalbum c.q. logboek van Freek Vonk. Het album kost € 0,49. Om ervoor te zorgen dat alle kinderen hun verzameling van 160 dierenplaatjes compleet kunnen maken, organiseren winkels op woensdag 24 of zaterdag 27 juni een speciale ruilmiddag.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.