Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Albert Heijn digitaliseert koopzegels

Het spaarsysteem met koopzegels van supermarktketen Albert Heijn heeft een verandering ondergaan. Albert Heijn heeft vertrouwen in de toekomst van digitaal sparen en digitaliseert het volledige koopzegel-spaarprogramma. Klanten kunnen per juni 2020 hun koopzegels sparen met de AH App.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 juni 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Albert Heijn digitaliseert koopzegels

Het spaarsysteem met koopzegels van supermarktketen Albert Heijn heeft een verandering ondergaan. Albert Heijn heeft vertrouwen in de toekomst van digitaal sparen en digitaliseert het volledige koopzegel-spaarprogramma. Klanten kunnen per juni 2020 hun koopzegels sparen met de AH App.

Albert Heijn
Albert Heijn
ALBERT HEIJN Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
ALBERT HEIJN Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Het spaarsysteem met koopzegels van supermarktketen Albert Heijn heeft een verandering ondergaan. Albert Heijn heeft vertrouwen in de toekomst van digitaal sparen en digitaliseert het volledige koopzegel-spaarprogramma. Klanten kunnen per juni 2020 hun koopzegels sparen met de AH App.

 

Bij elke euro die klanten besteden bij Albert Heijn kunnen zij een koopzegel kopen ter waarde van €0,10. Voor een vol spaarboekje moeten klanten 490 zegels (€49,00) verzamelen. Wanneer zij het volle spaarboekje inleveren, ontvangen zij hier €52,00 voor.

 

 

 

Albert Heijn geeft klanten tot eind 2020 de tijd om over te stappen op het digitale spaarsysteem. Klanten die thuis nog papieren spaarboekjes hebben liggen, kunnen hun koopzegels in de winkel laten omzetten naar digitale zegels. Ook geeft de supermarktketen nog tot eind 2020 papieren zegels uit, waarmee zij de mogelijkheid willen creëren om de papieren spaarboekjes nog vol te maken.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events