fbpx
Loyalty Program

CASE: Albert Heijn digitaliseert koopzegels

Sparen in de AH App

Loyalty ProgramCase 9 juni 2020
Albert Heijn digitaliseert koopzegels
Naam AH Koopzegels
Organisatie Albert Heijn
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2020
Type programma Spaarprogramma
Benefits Voordeel
Dragers App
Thematiek Retail
Status Actief

Albert Heijn

Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.

Het spaarsysteem met koopzegels van supermarktketen Albert Heijn heeft een verandering ondergaan. Albert Heijn heeft vertrouwen in de toekomst van digitaal sparen en digitaliseert het volledige koopzegel-spaarprogramma. Klanten kunnen per juni 2020 hun koopzegels sparen met de AH App.

Bij elke euro die klanten besteden bij Albert Heijn kunnen zij een koopzegel kopen ter waarde van €0,10. Voor een vol spaarboekje moeten klanten 490 zegels (€49,00) verzamelen. Wanneer zij het volle spaarboekje inleveren, ontvangen zij hier €52,00 voor.

 

Albert Heijn geeft klanten tot eind 2020 de tijd om over te stappen op het digitale spaarsysteem. Klanten die thuis nog papieren spaarboekjes hebben liggen, kunnen hun koopzegels in de winkel laten omzetten naar digitale zegels. Ook geeft de supermarktketen nog tot eind 2020 papieren zegels uit, waarmee zij de mogelijkheid willen creëren om de papieren spaarboekjes nog vol te maken.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: