Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

BNN Ledenprogramma

BNN Ledenprogramma. In het Nederlandse publieke omroepbestel moet een zender over leden beschikken om een bepaalde status te krijgen. BNN is in 1997 gestart met het werven van leden. Om leden aan de omroep te binden heeft BNN een ledenprogramma opgezet.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
BNN Ledenprogramma
Redactie LoyaltyFacts
30 juni 2009
LOYALTY PROGRAM
CASE

BNN Ledenprogramma

BNN Ledenprogramma. In het Nederlandse publieke omroepbestel moet een zender over leden beschikken om een bepaalde status te krijgen. BNN is in 1997 gestart met het werven van leden. Om leden aan de omroep te binden heeft BNN een ledenprogramma opgezet.

BNN Ledenprogramma

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

BNN Ledenprogramma
BNN
Leden
Nederland
1997

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Ledenclub
Korting & Cadeaus
Website
Leden laten profiteren van voordelen
Actief
Het BNN logo
Het BNN logo
BNN
BNN
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht in 1997 door Bart de Graaf, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer. De omroep richt zich vooral op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht in 1997 door Bart de Graaf, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer. De omroep richt zich vooral op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN Ledenprogramma. In het Nederlandse publieke omroepbestel moet een zender over leden beschikken om een bepaalde status te krijgen. BNN is in 1997 gestart met het werven van leden. Om leden aan de omroep te binden heeft BNN een ledenprogramma opgezet.

BNN Ledenprogramma deelname

Op de website www.bnn.nl kun je je aanmelden als lid. Een lidmaatschap kost € 5,73 per jaar en biedt veel extra’s die passen bij het brutale BNN-imago. Het BNN lidmaatschap is in essentie gericht op jongeren van 15 tot 25 jaar en jong volwassenen tot 35 jaar. BNN heeft ruim 337.000 leden.

 

Voordelen BNN Ledenprogramma

Leden van het BNN ledenprogramma ontvangen de volgende extra’s:

  • Jaarlijks de ‘BNN scheurkalender’ met daarin puzzels, prijsvragen, strips, weetjes, enz.;
  • Cadeau op je verjaardag;
  • Korting op BNN-producten (DVD’s/ lama-spel, merchandise);
  • Vragen stellen aan en discussiëren met rayonhoofden over de richting die BNN inslaat;
  • Jaarlijkse ledendagen;
  • Speciale winacties (programma bijwonen/ rijbewijs winnen enz);
  • Kortingen op events;
  • opnames bijwonen.

 

 


Communicatie
Leden worden op de hoogte gehouden met de e-mailnieuwsbrief van BNN. Verder kunnen zij op leden.bnn.nl alle ledenacties bekijken. Wanneer zij ook inloggen, kunnen ze direct meedoen aan de ledenacties en hun gegevens bekijken en wijzigen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.