Loyalty Program

CASE: Flavours

Lees hier alles over het Flavour programma van Golden Tulip dat frequente reizigers op verschillende manieren beloont.

Loyalty ProgramCase 23 juni 2015
Flavours
Naam Flavours
Organisatie Golden Tulip
Sector Leisure
Land Wereldwijd
Sinds September 2002
Type programma Spaarprogramma
Benefits Korting
Dragers Klantenkaart
Thematiek Sparen voor korting
Status Actief

Golden Tulip

Golden Tulip was oorspronkelijk een stichting die door zes Nederlandse hotels werd opgezet in 1962 om het toerisme in Nederland te promoten. Tegenwoordig is Golden Tulip onderdeel van de Louvre Hotels Group. Hun totale portfolio bestaat uit 1.072 hotels met een totaal aan 83.000 kamers in alle hotelcategorieën.

Het Flavours programma van Golden Tulip is een frequent traveller programma voor consumenten die regelmatig in Golden Tulip Hotels verblijven. Klanten kunnen zich voor het programma registeren via de website flavours-benefits.com of bij de receptie van één van de hotels.

Sparen & verzilveren
Voor ieder verblijf in een Golden Tulip, Tulip Inn and Royal Tulip hotel worden Flavour punten toegekend aan het account. Deelnemers verdienen per uitgegeven euro 4 punten. Deze punten kunnen voor diverse doeleinden worden ingewisseld:

  • Virtuele hotelvouchers om zelf te gebruiken of cadeau te geven
  • Frequent flyer miles bij o.a. Air France & KLM
  • Cadeaus en cadeaubonnen
  • Punten kunnen worden gedoneerd aan het goede doel ‘United Nations Childrens’ Fund’

Het programma kent 3 niveaus; advanced (na verblijf van 1 nacht), zilver (na verblijf van 10 nachten in 1 jaar) en goud (na 20 nachten in 1 jaar). Per niveau hebben de Flavour-punten een langere geldigheid. Daarnaast wordt het aantal privileges groter naarmate een hoger niveau wordt behaald.

Vanaf advanced niveau:

  • upgrade van kamer
  • voorrang op de wachtlijst

Vanaf zilveren niveau:

  • vroege check-in
  • late check-out

Vanaf gouden niveau:

  • gratis gebruik van wellness faciliteiten
  • het aantal punten dat wordt toegekend per uitgegeven euro is 6 punten tegen 4 in het zilveren en advanced niveau

Case Facts

  • Er zijn wereldwijd 220 deelnemende hotels
  • Voor zakelijke boekers heeft Golden Tulip een apart ambassador programma.
Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Delen
Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: