Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Flavours

Het Flavours programma van Golden Tulip is een frequent traveller programma voor consumenten die regelmatig in Golden Tulip Hotels verblijven. Klanten kunnen zich voor het programma registeren via de website flavours-benefits.com of bij de receptie van één van de hotels.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier alles over het Flavour programma van Golden Tulip die frequente reizigers op verschillende manieren beloont.
Redactie LoyaltyFacts
23 juni 2015
LOYALTY PROGRAM
CASE

Flavours

Het Flavours programma van Golden Tulip is een frequent traveller programma voor consumenten die regelmatig in Golden Tulip Hotels verblijven. Klanten kunnen zich voor het programma registeren via de website flavours-benefits.com of bij de receptie van één van de hotels.

Lees hier alles over het Flavour programma van Golden Tulip die frequente reizigers op verschillende manieren beloont.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Flavours
Golden Tulip
Leisure
Wereldwijd
September 2002

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting
Klantenkaart
Sparen voor korting
Actief
Het Golden Tulip Logo
Het Golden Tulip Logo
Golden Tulip
Golden Tulip
GOLDEN TULIP Golden Tulip was oorspronkelijk een stichting die door zes Nederlandse hotels werd opgezet in 1962 om het toerisme in Nederland te promoten. Tegenwoordig is Golden Tulip onderdeel van de Louvre Hotels Group. Hun totale portfolio bestaat uit 1.072 hotels met een totaal aan 83.000 kamers in alle hotelcategorieën.
GOLDEN TULIP Golden Tulip was oorspronkelijk een stichting die door zes Nederlandse hotels werd opgezet in 1962 om het toerisme in Nederland te promoten. Tegenwoordig is Golden Tulip onderdeel van de Louvre Hotels Group. Hun totale portfolio bestaat uit 1.072 hotels met een totaal aan 83.000 kamers in alle hotelcategorieën.
Het Flavours programma van Golden Tulip is een frequent traveller programma voor consumenten die regelmatig in Golden Tulip Hotels verblijven. Klanten kunnen zich voor het programma registeren via de website flavours-benefits.com of bij de receptie van één van de hotels.

 

Sparen & verzilveren
Voor ieder verblijf in een Golden Tulip, Tulip Inn and Royal Tulip hotel worden Flavour punten toegekend aan het account. Deelnemers verdienen per uitgegeven euro 4 punten. Deze punten kunnen voor diverse doeleinden worden ingewisseld:

  • Virtuele hotelvouchers om zelf te gebruiken of cadeau te geven
  • Frequent flyer miles bij o.a. Air France & KLM
  • Cadeaus en cadeaubonnen
  • Punten kunnen worden gedoneerd aan het goede doel ‘United Nations Childrens’ Fund’

Het programma kent 3 niveaus; advanced (na verblijf van 1 nacht), zilver (na verblijf van 10 nachten in 1 jaar) en goud (na 20 nachten in 1 jaar). Per niveau hebben de Flavour-punten een langere geldigheid. Daarnaast wordt het aantal privileges groter naarmate een hoger niveau wordt behaald.

Vanaf advanced niveau:

  • upgrade van kamer
  • voorrang op de wachtlijst

Vanaf zilveren niveau:

  • vroege check-in
  • late check-out

Vanaf gouden niveau:

  • gratis gebruik van wellness faciliteiten
  • het aantal punten dat wordt toegekend per uitgegeven euro is 6 punten tegen 4 in het zilveren en advanced niveau

Case Facts

  • Er zijn wereldwijd 220 deelnemende hotels
  • Voor zakelijke boekers heeft Golden Tulip een apart ambassador programma.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.