Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Foot Locker vernieuwt spaarprogramma

Sportkleding- en schoenenketen Foot Locker heeft haar spaarprogramma vernieuwd. Het bedrijf neemt al haar merken mee in het loyaliteitsprogramma, dat per februari voor haar klanten beschikbaar is gesteld.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
28 april 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Foot Locker vernieuwt spaarprogramma

Sportkleding- en schoenenketen Foot Locker heeft haar spaarprogramma vernieuwd. Het bedrijf neemt al haar merken mee in het loyaliteitsprogramma, dat per februari voor haar klanten beschikbaar is gesteld.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

FLX Membership
Foot Locker
B2C
Nederland
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen, winacties
Website
Retail
Actief
Foot Locker
Foot Locker
FOOT LOCKER Foot Locker Inc. is een Amerikaanse sportkleding- en schoenenketen met vestigingen in 28 landen wereldwijd.
FOOT LOCKER Foot Locker Inc. is een Amerikaanse sportkleding- en schoenenketen met vestigingen in 28 landen wereldwijd.
Sportkleding- en schoenenketen Foot Locker heeft haar spaarprogramma vernieuwd. Het bedrijf neemt al haar merken mee in het loyaliteitsprogramma, dat per februari voor haar klanten beschikbaar is gesteld.

 

Hoe werkt het?

Het spaarprogramma werkt met drie niveaus: X1, X2 en X3. Elke klant begint in niveau X1 en voor elke euro die zij uitgeven bij Foot Locker / Kids Foot Locker in de winkel of op de website verdienen zij 100 Xpoints. Ook kunnen klanten meer XPoints sparen met andere spaaractiviteiten, zoals het delen van extra persoonsinformatie, aanbevelingen aan vrienden en het koppelen van je account aan social media.

Met gespaarde punten kunnen klanten meedoen met speciale winacties, ontvangen zij korting en krijgen zij toegang tot speciale evenementen.

Voordelen per niveau

Niveau X1 (0 – 30.000 punten)

  • 1.000 welkomstpunten
  • Gratis verzending
  • Members only events
  • Verjaardagcadeau

Niveau X2 (30.000 – 50.000 punten)

  • Alle X1 benefits +
  • Toegang tot exclusieve producten
  • Premium event toegang

Niveau X3 (50.000 – 30.000)

  • Alle X2 benefits +
  • Toegang tot invitation only events
  • Cadeau bij aankoop van promoties

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events