Loyalty Program

CASE: Foot Locker vernieuwt spaarprogramma

Nieuwe voordelen op elk niveau

Loyalty ProgramCase 28 april 2020
Foot Locker vernieuwt spaarprogramma
Naam FLX Membership
Organisatie Foot Locker
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2020
Type programma Spaarprogramma
Benefits Voordelen, winacties
Dragers Website
Thematiek Retail
Status Actief

Foot Locker

Foot Locker Inc. is een Amerikaanse sportkleding- en schoenenketen met vestigingen in 28 landen wereldwijd.

Sportkleding- en schoenenketen Foot Locker heeft haar spaarprogramma vernieuwd. Het bedrijf neemt al haar merken mee in het loyaliteitsprogramma, dat per februari voor haar klanten beschikbaar is gesteld.

 

Hoe werkt het?

Het spaarprogramma werkt met drie niveaus: X1, X2 en X3. Elke klant begint in niveau X1 en voor elke euro die zij uitgeven bij Foot Locker / Kids Foot Locker in de winkel of op de website verdienen zij 100 Xpoints. Ook kunnen klanten meer XPoints sparen met andere spaaractiviteiten, zoals het delen van extra persoonsinformatie, aanbevelingen aan vrienden en het koppelen van je account aan social media.

Met gespaarde punten kunnen klanten meedoen met speciale winacties, ontvangen zij korting en krijgen zij toegang tot speciale evenementen.

Voordelen per niveau

Niveau X1 (0 – 30.000 punten)

  • 1.000 welkomstpunten
  • Gratis verzending
  • Members only events
  • Verjaardagcadeau

Niveau X2 (30.000 – 50.000 punten)

  • Alle X1 benefits +
  • Toegang tot exclusieve producten
  • Premium event toegang

Niveau X3 (50.000 – 30.000)

  • Alle X2 benefits +
  • Toegang tot invitation only events
  • Cadeau bij aankoop van promoties

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: