Loyalty Program

CASE: Great Members Programma

Spaar met elke vakantie bij Club Med

Loyalty ProgramCase 27 december 2017
Great Members Programma
Naam Great Members Programma
Organisatie Club Med
Sector Leisure
Land Nederland
Sinds /
Type programma Spaarprogramma met multilayer structuur
Benefits Sparen voor voordeel, voorrang en voorrecht
Dragers Website en e-mail
Thematiek Reizen
Status Actief

Club Med

Het in 1950 opgerichte Club Med, is een Frans bedrijf dat luxe resorts uitbaat. Deze staan verspreid over heel de wereld, veelal op exotische locaties. Ze zijn wereldwijd bekend met goede resorts waar een hoog prijskaartje aanhangt. Alle resorts bieden een total all-inclusive aan. Waarbij een resort verschillende diensten en activiteiten binnen één pakket biedt. Hierbij zijn overnachtingen, maaltijden, het gebruik van de faciliteiten, deelname aan sportactiviteiten, spelletjes en shows allemaal inbegrepen.

Het klantprogramma

Door twee opeenvolgende nachten in hetzelfde Club Med locatie te verblijven, neem je gratis en automatisch deel aan het Great Members Programma van Club Med. Door deel te nemen aan dit programma, spaar je bij elke Club Med vakantie en andere bestedingen bij Club Med Great Members-punten. Zo ontvang je 2.5000 punten bij elke boeking voor je volgende vakantie en 105 punten per € 100,- aan overige uitgaven bij Club Med, zoals je uitgaven bij het resort.

Op je persoonlijke account kun je alle gegevens inzien betreffende het Great Members Programma. Zo kun je je aantal verworven Great Member-punten bekijken en de gelegenheid waarbij je ze verworven hebt. Je ziet hier welke status je hebt en alle voordelen die verbonden zijn aan deze status. Bovendien kun je inzien hoeveel punten je nog moet verkrijgen om een hogere status te behalen.

 

Statussen

Het Great Members Programma kent vier statusniveau’s. Je status is afhankelijk van je aantal gespaarde punten van de afgelopen 3 jaar. Hoe hoger je status is, hoe meer voordeel je ontvangt. De status die je verkrijgt is geldig vanaf 1 november tot 31 oktober het jaar erop. Gedurende het jaar kun je upgraden naar een hogere status.

  • Turquoise
    Iedereen start als Turquoise member. Hiermee ontvang je onder andere speciale aanbiedingen en kun je gebruik maken van speciale partners deals van Club Med.
  • Silver
    Als je genoeg punten gespaard hebt, krijg je een Silver status toegewezen. Hierbij profiteer je bijvoorbeeld van 50% korting op de wifi, 15% korting op producten uit de boetiek en 10% korting op geselecteerde excursies. Ook kun je een week eerder gebruik maken van de Easy Arrival van Club Med.
  • Gold
    Een Gold Member profiteert naast de voordelen van Turquoise Great Members en Silver Great Members van nog veel meer. Zo staat er bij aankomst op de luchthaven een privé transfer klaar voor vertrek naar het resort. Daar aangekomen ligt er een gift pass  klaar met een krediet van €50,-. Deze kan gebruikt worden in de spa, bij de bar, en bij excursies en sportactiviteiten in het resort.
  • Platinum
    Platinum members genieten van het beste wat Club Med te bieden heeft. Je mag bijvoorbeeld zelf je kamer uitkiezen en je kunt op de mooiste locaties in het resort genieten van een privédiner waarbij werkelijk aan alles wordt gedacht.

 

Case Facts

  • Great Members die de status Silver, Gold of Platinum bereiken, ontvangen een persoonlijke Great Members loyaliteitskaart.
  • Member gets Member programma: Door Club Med aan te bevelen bij je vrienden, familie en/of kennissen ontvang je € 200,- korting op je volgende vakantie en 2.500 punten. De nieuw aangebrachte member krijgt op zijn/haar beurt € 100,- korting op het allereerste verblijf bij Club Med.

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: