Loyalty Program

CASE: Hard Rock Rewards

Lees hier meer over het Hard Rock Rewards programma waarbij klanten onder andere exclusieve privileges ontvangen.

Loyalty ProgramCase 31 januari 2013
Naam Hard Rock Rewards
Organisatie Hard Rock
Sector Leisure
Land Wereldwijd
Sinds Oktober 2012
Type programma Spaar- en privilegeprogramma
Benefits Privileges en korting
Dragers Website
Thematiek Privileges & korting bij Hard Rock
Status Actief

Hard Rock

Hard Rock is een restaurantketen, opgericht in 1971 in Londen en een paradijs voor liefhebbers van muziek, eten en plezier. Of u nu voor het eten, de live muziek, een klassiek stuk of de Rock Star Suite komt, er is voor ieder wat wils. Elk Hard Rock Cafe, Hotel en Casino over de hele wereld serveert authentieke ervaringen die ‘rocken’!

Deelname
De deelnemer kan zich online kosteloos inschrijven voor het Hard Rock Rewards programma. Het programma bestaat uit exclusieve privileges en een spaarprogramma.

Sparen & verzilveren
Deelnemers aan het programma ontvangen punten voor bestedingen in resorts, hotels en cafés van Hard Rock. Voor elke US Dollar ontvangen deelnemers 5 punten in het resort, 10 punten in het hotel en 20 punten in het café (excl. uitgaven aan alcohol).

Onderaan iedere rekening wordt een code vermeld die deelnemers aan het programma online in moeten voeren om de spaarpunten te ontvangen. Zodra een spaartegoed van 5.000 wordt bereikt, ontvangt de deelnemer een online voucher ter waarde van 15 US Dollar. Deze kan vervolgens worden ingewisseld bij Hard Rock vestigingen.

Privileges
Deelnemers van het programma ontvangen exclusieve privileges:

  • Exclusieve aanbiedingen, winacties en nieuwtjes
  • Eenmalige ‘priority seating’ in deelnemende cafés d.m.v. een coupon
  • Speciale (snelle) check-in bij deelnemende Hard Rock-hotels

Er is ook een betaalde VIP-laag in het programma. Voor een bedrag van 25 US Dollar per jaar, heeft de deelnemer recht op extra privileges en ontvangt hij/zij meer spaarpunten (30 punten in cafés per US Dollar). De additionele privileges voor VIP-deelnemers zijn:

  • VIP-welkomstpakket met producten uit de Hard Rock collectie;
  • Het online beheren van een persoonlijke (wereld)kaart waarop alle Hard Rock bezoeken van de deelnemer zijn aangegeven;
  • Een speciale uitnodiging voor de ‘Collectors Club Evenementen’;
  • Een speciale uitnodiging voor de ‘Casino Players Club’;
  • Gratis kamer ‘upgrade’ (indien beschikbaar) bij deelnemende hotels;
  • Toegang tot de speciale VIP-ruimte in deelnemende hotels;
  • Altijd ‘priority seating’ in deelnemende cafés.

Hard Rock Rewards case facts

  • Hard Rock Rewards kan Hard Rock helpen om meer klantkennis te verkrijgen en zo de dienstverlening te optimaliseren

Quote
Brian Bork, company CMO:

“Our customer is really driven by the total experience. For a lot of people, it’s all about the music … Our program is really a value program. It gets people what’s important to them.”

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Delen
Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: