fbpx
Loyalty Program

CASE: Josh V lanceert privilegeprogramma

Met JOSH V SOCIETY

Loyalty ProgramCase 11 mei 2021
Josh V lanceert privilegeprogramma
Naam JOSH V Society
Organisatie Josh V
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2021
Type programma Privilegeprogramma
Benefits Extra's, privileges
Dragers App, website
Thematiek Webshop
Status Actief

Josh V

Het Nederlandse modemerk JOSH V is in 2011 opgericht. Het merk staat bekend om haar stijlvolle en elegante collecties voor vrouwen.

Fashion- en lifestylemerk Josh V heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd: JOSH V SOCIETY. Klanten van Josh V kunnen gratis sparen voor speciale extra’s en kunnen toegang verdienen tot unieke privileges. Met dit programma wilt het kledingmerk een positieve klantervaring bieden en haar trouwe klanten extra belonen.

Hoe werkt het?

Na het aanmaken van een account ontvangen consumenten per besteedde euro 10 JV Luxury Credits. Ook kunnen er extra punten worden verzameld door het ‘refer a friend’-programma. Met de gespaarde punten kunnen klanten onder andere kortingen op services en exclusieve cadeaus van aangesloten partnermerken ontvangen. De partnermerken die op dit moment zijn aangesloten zijn onder andere Cosmo Hairstyling, Rituals en Ogé. Josh V geeft aan het het aanbod van partnermerken te blijven vernieuwen.

Daarnaast kan er ook gespaard worden voor verschillende privileges zoals pre-launches en early acces tot evenementen en items van Josh V. Dit biedt klanten die deelnemen aan het programma eerder toegang tot unieke producten en evenementen dan reguliere klanten.

Afhankelijk van de bestedingen van de klant zijn binnen het programma drie verschillende niveaus te behalen:

  • Silver: Wanneer de klant in de afgelopen 12 maanden tot 249 euro heeft uitgegeven
  • Gold: Wanneer de klant in de afgelopen 12 maanden 250 tot 749 euro heeft uitgegeven
  • Platinum: Wanneer de klant in de afgelopen 12 maanden meer dan 750 euro heeft uitgegeven.

Hoe hoger het behaalde niveau, hoe uitgebreider en exclusiever de extra’s en privileges. Zo krijgen klanten binnen niveau silver een verjaardagscadeau, ontvangen klanten binnen niveau gold exclusieve rewards en krijgen klanten binnen niveau platinum eerder toegang tot de sale.

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: