Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kipling Friends

In 2014 heeft Kipling een nieuw loyaliteitsprogramma geintroduceerd: Kipling Friends. Iedereen van achttien jaar en ouder kan gratis deelnemen aan het programma (offline en online). Je kunt een fysieke ledenkaart bij geselecteerde Kipling-winkels of een virtuele ledenkaart via de website (www.kipling.com) aanvragen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier alles over het Kipling Friends programma waarmee deelnemers sparen voor korting op de eerstvolgende aankoop.
Redactie LoyaltyFacts
31 december 2014
LOYALTY PROGRAM
CASE

Kipling Friends

In 2014 heeft Kipling een nieuw loyaliteitsprogramma geintroduceerd: Kipling Friends. Iedereen van achttien jaar en ouder kan gratis deelnemen aan het programma (offline en online). Je kunt een fysieke ledenkaart bij geselecteerde Kipling-winkels of een virtuele ledenkaart via de website (www.kipling.com) aanvragen.

Lees hier alles over het Kipling Friends programma waarmee deelnemers sparen voor korting op de eerstvolgende aankoop.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Kipling Friends
Kipling
Retail
Meerdere landen
Oktober 2014

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaar- en voordeelprogramma
Kortingen & Voordelen
Klantenkaart
Sparen voor korting op aankopen
Actief
Kipling logo
Kipling logo
Kipling
Kipling
Het merk Kipling is ontstaan in België. In 1987 begonnen drie vrienden samen aan een nieuwe missie: Het ontwerpen van hoogwaardige kwalitatieve en modieuze tassen voor vrouwen. Inmiddels heeft het merk niet alleen vrouwelijke tassen ontworpen, maar ook schooltassen, laptoptassen, rugzakken, sporttassen, weekendtassen en zelfs luiertassen.
Het merk Kipling is ontstaan in België. In 1987 begonnen drie vrienden samen aan een nieuwe missie: Het ontwerpen van hoogwaardige kwalitatieve en modieuze tassen voor vrouwen. Inmiddels heeft het merk niet alleen vrouwelijke tassen ontworpen, maar ook schooltassen, laptoptassen, rugzakken, sporttassen, weekendtassen en zelfs luiertassen.
In 2014 heeft Kipling een nieuw loyaliteitsprogramma geintroduceerd: Kipling Friends. Iedereen van achttien jaar en ouder kan gratis deelnemen aan het programma (offline en online). Je kunt een fysieke ledenkaart bij geselecteerde Kipling-winkels of een virtuele ledenkaart via de website (www.kipling.com) aanvragen.

Sparen & verzilveren
Deelnemers van het Kipling Friends programma kunnen de zogenaamde Smile Points sparen. Bij aanschaf van Kipling Artikelen in geselecteerde winkels of online, ontvang je Smile points. Je ontvangt tien Smile Points voor elke bestede euro of elk besteed pond. Voor elke 1000 punten op het persoonlijke lidmaatschapssaldo ontvangen leden een waardevoucher van tien euro of pond. Deze is te besteden  bij een besteding van 50 euro/pond of meer bij één van de Kipling winkels of op kipling.com.

 

Leden kunnen niet alleen punten sparen via hun Kipling Friends klantenkaart, maar worden ook beloond voor andere activiteiten en interactie met het merk op sociale media. Voorbeelden zijn uitbreiding van het klantprofiel, het downloaden van de Kipling® Friends-app voor trouwe klanten, deelname aan marketingcampagnes exclusief voor leden, en interactie op de Kipling®-pagina’s voor sociale media (zoals Facebook).

 

Voordelen Kipling Friends
Het programma biedt leden ook extra voordelen:

  • Welkomstvoucher: wanneer leden zich registreren voor het programma, worden ze beloond met een kortingsvoucher van 10%, die ze via e-mail toegestuurd krijgen. Deze kunnen ze gebruiken voor hun volgende aankoop.
  • Verjaardagsgeschenk: leden ontvangen een kortingsvoucher van 15% in de maand van hun geregistreerde verjaardag

 

Nog meer Happy-geschenken: je spaart niet alleen Smile Points, maar ontvangt ook op willekeurige momenten – afhankelijk van jouw puntensaldo – Happy-geschenken en uitnodigingen voor exclusieve evenementen.

Quote:

CEO Richard Macey, via retaildetail.nl:

“Het nieuwe klantenprogramma is meer dan een klantenkaart: het is alles wat we nodig hebben om de klant dichter bij ons en ons ook dichter bij de klant te brengen.”

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.