Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Loyaliteitsprogramma Only For Men

Only for Men heeft een spaarprogramma geïntroduceerd. Bij iedere aankoop op de webshop of in de winkel spaar je voor exclusieve voordelen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 juli 2019
LOYALTY PROGRAM
CASE

Loyaliteitsprogramma Only For Men

Only for Men heeft een spaarprogramma geïntroduceerd. Bij iedere aankoop op de webshop of in de winkel spaar je voor exclusieve voordelen.

Only for Men
Only for Men
ONLY FOR MEN Only for Men is opgericht is 2002 en heeft momenteel 15 winkels en een webshop. Op de webshop vind kun je alles op het gebied van fashion, lifestyle en meer terugvinden, speciaal voor mannen.
ONLY FOR MEN Only for Men is opgericht is 2002 en heeft momenteel 15 winkels en een webshop. Op de webshop vind kun je alles op het gebied van fashion, lifestyle en meer terugvinden, speciaal voor mannen.
Only for Men heeft een spaarprogramma geïntroduceerd. Bij iedere aankoop op de webshop of in de winkel spaar je voor exclusieve voordelen.

Hoe het werkt

Voordat je kan beginnen met het sparen van Potpunten moet je online een account aanmaken of je registeren in de winkel. Na iedere aankoop online of in de winkel ontvang je Potpunten. Bij elke euro die je besteedt ontvangt je 10 Potpunten. Op je account kan je terugvinden hoeveel Potpunten je hebt en vind je jouw persoonlijke voordelen.

 

 

Verschillende categorieën

Je wordt op basis van je gespaarde punten ingedeeld in de categorie brons, zilver of goud.  Na registratie begin je in de categorie brons. Na 5.000 punten kom je in de categorie zilver en na 10.000 punten kom je in categorie goud terecht. Hoe hoger je categorie, hoe meer voordelen je ontvangt.

Naast de voordelen worden er ook evenementen en cursussen georganiseerd. Met je Potpunten kan je tickets winnen voor deze cursussen en evenementen. Per categorie verschilt het waarvoor je tickets kunt winnen. Zit je bijvoorbeeld in de bronzen pot dan kan je een gratis coffee to go beker winnen en zit je in de gouden categorie, dan kan je een arrangement voor SnowWorld winnen. Onderstaande afbeelding laat de voordelen per categorie goed zien.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events