Loyalty Program

CASE: Loyaliteitsprogramma Only For Men

Echt alleen maar voor mannen

Loyalty ProgramCase 30 juli 2019
Loyaliteitsprogramma Only For Men
Naam De Pot
Organisatie Only for Men
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2019
Type programma Spaarprogramma
Benefits Privileges, sparen
Dragers Website
Thematiek Fashion
Status Actief

Only for Men

Only for Men is opgericht is 2002 en heeft momenteel 15 winkels en een webshop. Op de webshop vind kun je alles op het gebied van fashion, lifestyle en meer terugvinden, speciaal voor mannen.

Only for Men heeft een spaarprogramma geïntroduceerd. Bij iedere aankoop op de webshop of in de winkel spaar je voor exclusieve voordelen.

Hoe het werkt

Voordat je kan beginnen met het sparen van Potpunten moet je online een account aanmaken of je registeren in de winkel. Na iedere aankoop online of in de winkel ontvang je Potpunten. Bij elke euro die je besteedt ontvangt je 10 Potpunten. Op je account kan je terugvinden hoeveel Potpunten je hebt en vind je jouw persoonlijke voordelen.

 

Verschillende categorieën

Je wordt op basis van je gespaarde punten ingedeeld in de categorie brons, zilver of goud.  Na registratie begin je in de categorie brons. Na 5.000 punten kom je in de categorie zilver en na 10.000 punten kom je in categorie goud terecht. Hoe hoger je categorie, hoe meer voordelen je ontvangt.

Naast de voordelen worden er ook evenementen en cursussen georganiseerd. Met je Potpunten kan je tickets winnen voor deze cursussen en evenementen. Per categorie verschilt het waarvoor je tickets kunt winnen. Zit je bijvoorbeeld in de bronzen pot dan kan je een gratis coffee to go beker winnen en zit je in de gouden categorie, dan kan je een arrangement voor SnowWorld winnen. Onderstaande afbeelding laat de voordelen per categorie goed zien.

 

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Tags
Delen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: