Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

'Mango Likes You' nu ook in Nederland

Modeketen Mango heeft haar spaarprogramma ‘Mango Likes You’ gelanceerd in Nederland. Vorig jaar werd het programma al in Spanje en Frankrijk beschikbaar gesteld.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 mei 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

'Mango Likes You' nu ook in Nederland

Modeketen Mango heeft haar spaarprogramma 'Mango Likes You' gelanceerd in Nederland. Vorig jaar werd het programma al in Spanje en Frankrijk beschikbaar gesteld.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Mango Likes You
Mango
B2C
Nederland
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen, korting
Website, app
Retail
Actief
Mango
Mango
MANGO Mango is een van origine Spaanse modeketen met vestigingen wereldwijd. De meeste vestigingen richten zich voornamelijk op vrouwenkleding en -accessoires, maar een aantal vestigingen verkoopt ook kleding voor mannen.
MANGO Mango is een van origine Spaanse modeketen met vestigingen wereldwijd. De meeste vestigingen richten zich voornamelijk op vrouwenkleding en -accessoires, maar een aantal vestigingen verkoopt ook kleding voor mannen.
Modeketen Mango heeft haar spaarprogramma ‘Mango Likes You’ gelanceerd in Nederland. Vorig jaar werd het programma al in Spanje en Frankrijk beschikbaar gesteld.

 

 

 

Met het programma sparen klanten voor ‘Likes’. Dit kan door middel van een aankoop bij Mango of een bezoek aan de winkel. Bij dit laatste hoeven klanten geen aankoop te doen, maar is het voldoende om in te checken in een winkel. Ook het afhalen van een bestelling en het inleveren van kleding bij een 2nd-Chances-container in de winkel levert likes op.

 

 

 

 

Mango onderscheidt zich van de spaarprogramma’s van andere modeketens in het aanbod in voordelen. Zo kan je gespaarde punten niet alleen inleveren voor korting bij de Mango, maar kan je je punten ook inzetten voor voordeel bij onder andere Pathé Thuis en Deezer. Klanten kunnen er ook voor kiezen om hun likes weg te geven aan anderen of om met hun likes bij te dragen aan solidariteitsprojecten van een goed doel, zoals Save the Children en Artsen Zonder Grenzen.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events