Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Overwinningspunten sparen

Spelletjesmerk 999 Games heeft eind 2020 een eigen spaarprogramma geïntroduceerd. Het programma heet Overwinningspunten en biedt spelletjesfanaten de mogelijkheid om te sparen voor exclusieve producten, zoals extra uitbreidingspakketten en merchandise.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 april 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Overwinningspunten sparen

Spelletjesmerk 999 Games heeft eind 2020 een eigen spaarprogramma geïntroduceerd. Het programma heet Overwinningspunten en biedt spelletjesfanaten de mogelijkheid om te sparen voor exclusieve producten, zoals extra uitbreidingspakketten en merchandise.

999 Games
999 Games
999 GAMES 999 Games is een Nederlands spelletjesmerk bekend van spellen als Catan, Weerwolven en 30 seconds.
999 GAMES 999 Games is een Nederlands spelletjesmerk bekend van spellen als Catan, Weerwolven en 30 seconds.
Spelletjesmerk 999 Games heeft eind 2020 een eigen spaarprogramma geïntroduceerd. Het programma heet Overwinningspunten en biedt spelletjesfanaten de mogelijkheid om te sparen voor exclusieve producten, zoals extra uitbreidingspakketten en merchandise.

Hoe werkt het?

Klanten kunnen via de website van 999 Games gemakkelijk een account aanmaken waar op gespaard kan worden. Elke klant die een account aanmaakt ontvangt direct 10 gratis Overwinningspunten. Vervolgens ontvangen zij per euro die zij besteden in de webshop 10 Overwinningspunten. Wanneer er voldoende punten zijn gespaard, kunnen deze ingewisseld voor verschillende producten.

Zo is er keuze uit een uitbreidingspakket voor het spel Kwakzalvers, verschillende speelmatten voor Carcassonne en originele 999 Games merchandise, zoals een mok of elastiekjes. Alle cadeaus zijn vooraf te bekijken en variëren van 250 punten tot 1500 punten.  Het spelletjesmerk geeft aan van plan te zijn om het assortiment van de spaarshop uiteindelijk verder uit te breiden, zodat spaarders een steeds groter aanbod hebben om uit te kiezen.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events