Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Reebok Unlocked

In april lanceerde Reebok hun nieuwe loyaliteitsprogramma Unlocked. Met dit programma streeft Reebok naar diepere klantrelaties. Daarnaast is het een poging om verkoop te vergroten en klantrelaties op te bouwen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
13 juni 2019
LOYALTY PROGRAM
CASE

Reebok Unlocked

In april lanceerde Reebok hun nieuwe loyaliteitsprogramma Unlocked. Met dit programma streeft Reebok naar diepere klantrelaties. Daarnaast is het een poging om verkoop te vergroten en klantrelaties op te bouwen.

Reebok
Reebok
Reebok International Limited is een Engelse onderneming, opgericht in 1895. Reebok verkoopt sportschoenen, sportkleding en andere sportartikelen. De naam komt van het Afrikaanse woord Reebok, hetgeen de naam is voor een Afrikaanse antilope. Reebok’s wereldwijde omzet voor 2018 bedroeg 1.8 miljard dollar.
Reebok International Limited is een Engelse onderneming, opgericht in 1895. Reebok verkoopt sportschoenen, sportkleding en andere sportartikelen. De naam komt van het Afrikaanse woord Reebok, hetgeen de naam is voor een Afrikaanse antilope. Reebok’s wereldwijde omzet voor 2018 bedroeg 1.8 miljard dollar.
In april lanceerde Reebok hun nieuwe loyaliteitsprogramma Unlocked. Met dit programma streeft Reebok naar diepere klantrelaties. Daarnaast is het een poging om verkoop te vergroten en klantrelaties op te bouwen.

Unlocked

Om lid te worden van het loyaliteitsprogramma moet je je aanmelden op de website van Reebok. Na aanmelding kan je gelijk gebruik maken van het loyaliteitsprogramma.

Punten sparen

Het sparen van punten bij Unlocked gaat heel makkelijk. Zo krijg je al 50 punten als je een account creëert en krijg je 60 punten als je je profiel compleet maakt. Daarnaast spaar je 10 punten bij elke dollar die je uitgeeft. Je krijgt bij Reebok ook de mogelijkheid om beloningspunten op te bouwen, dit doe je bijvoorbeeld door het beoordelen van producten, het plaatsen van ervaringen op social media of het bezoeken van evenementen. Er zijn dus veel manieren om punten te sparen. Reebok geeft zelf ook aan:”the more you interact, the more you earn”

Member levels

Binnen het loyaliteitsprogramma kun je verschillende levels bereiken. De levels worden gebaseerd op de punten die je hebt verdiend. Wanneer je bent aangemeld voor het programma start je bij het level Member, het hoogste level is Full Access dit bereik je wanneer je 6000 punten hebt gespaard. Onderstaande afbeelding laat zien wat de voordelen zijn per level.

 

 

Beloningen

De voordelen voor jou als member zijn onder andere gratis verzending, retourzendingen, trainingssessies, voorrang tot producten, uitnodigingen voor exclusieve evenementen en persoonlijk advies. Reebok werkt voor haar beloningen onder andere samen met Well + Good, Follain, Exhale, ProBar, Tula, Country Archer en Les Mills.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events