Loyalty Program

CASE: Samen Sparen met Bidfood

Het spaarprogramma voor foodprofessionals in de zorg

Loyalty ProgramCase 16 maart 2018
Samen Sparen met Bidfood
Naam Samen Sparen
Organisatie Bidfood
Sector B2B
Land Nederland
Sinds 2018
Type programma Spaarprogramma
Benefits Cadeaus
Dragers Website
Thematiek FMCG
Status Actief

Bidfood

Bidfood (voorheen Deli XL) is de online groothandel voor foodprofessionals. Hun focus ligt volledig op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant. Door strategische overnames van horecagroothandels en versproducenten zijn ze uitgegroeid tot de grootste online marktplaats in de foodservice. Momenteel telt de organisatie 1.700 medewerkers, 16 vestigingen, 350 vrachtauto’s en 25.000 verschillende klanten.

Speciaal voor haar klanten in de zorgsector ontwikkelde Bidfood samen met diverse partners het spaarprogramma ‘Samen Sparen’.

Deelname

Klanten van Bidfood  kunnen zich gratis aanmelden voor het spaarprogramma via een speciale pagina. Hierin kunnen ze zich registreren middels hun klantnummer. Nadat een account is aangemaakt kan het sparen via de webshop beginnen.

In de webshop is duidelijk weergegeven met welke producten punten gespaard kunnen worden. Bovendien staat per artikel de hoeveelheid punten erbij. Wanneer je deze producten besteld, worden de punten automatisch op je account bijgeschreven.  Op je account zie je dan ook wat je spaarsaldo is, deze wordt wekelijks op maandag bijgewerkt.

Verzilveren van punten

Punten kunnen verzilverd worden op de website. Dit kan tot en met 31 december 2018, daarna vervallen de gespaarde punten.

Er is een grote verscheidenheid aan cadeau’s. Zo kan er gekozen worden uit schorten, koksmessen, servies, lekkernijen maar ook toegangskaarten voor dagjes weg met collega’s of cliënten. Per cadeau staat aangegeven hoeveel punten er nodig zijn. Na verzilvering wordt het cadeau automatisch binnen vier weken met de reguliere levering van Bidfood bezorgd.

Hoe blijf je op de hoogte?

Klanten ontvangen iedere twee weken een e-mailnieuwsbrief. Hierin staat het actuele spaarsaldo, persoonlijke aanbiedingen en acties die je extra punten opleveren.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: