Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sneller sparen en voordelen vergroten

Met Albert Heijn Premium

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 november 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Sneller sparen en voordelen vergroten

Met Albert Heijn Premium

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Mijn Albert Heijn Premium
Albert Heijn
B2C
Nederland
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeel
Voordeel, korting
App
Supermarkt
Actief
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België
Met Albert Heijn Premium

Supermarktketen Albert Heijn heeft haar assortiment aan loyaliteitsprogramma’s verder uitgebreid met Mijn Albert Heijn Premium. Het bedrijf heeft het programma gelanceerd met de insteek dat dit het abonnement is waarmee klanten hun voordelen nóg verder kunnen vergroten.

Hoe werkt het?

 

Klanten kunnen via de website of app van Albert Heijn voor €12,- per jaar een abonnement afsluiten. Wanneer zij kiezen voor Premium kunnen zij profiteren van de vier voornaamste voordelen:

 

  1. Korting op het biologische assortiment: Met een aantal uitzonderingen daar gelaten, ontvangen klanten het hele jaar door 10% korting op biologische producten
  2. Sneller digitaal sparen: Met Premium sparen klanten twee keer zo snel voor spaarzegels en koopzegels. Voor koopzegels kunnen klanten met Premium dus twee koopzegels kopen per euro die zij besteden, in plaats van één koopzegel.
  3. Meer Bonus Box aanbiedingen: ‘Normale’ klanten ontvangen bij Albert Heijn wekelijks 10 gepersonaliseerde extra bonus-aanbiedingen aangeboden, waarvan zij 5 aanbiedingen kunnen activeren. Hoe vaker zij aanbiedingen activeren, hoe persoonlijker de Bonus Box wordt. Klanten die Mijn Albert Heijn Premium hebben afgesloten, kunnen wekelijks 10 aanbiedingen activeren, in plaats van de gebruikelijke 5.
  4. Korting op abonnementen: Klanten die gebruik maken van het Premium abonnement, ontvangen hiermee ook korting op andere abonnementen bij aangesloten bedrijven. Zo ontvangen zij 50% korting op het Select-programma van bol.com en 25% korting op een Blendle Premium abonnement.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.