Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Punten sparen tijdens het rijden

SHARE NOW is de eerste autodeeldienst ter wereld die een spaarprogramma lanceert. De gebruikers kunnen gratis deelnemen en punten sparen voor exclusieve voordelen. Met dit programma hoopt het bedrijf het gebruik van deelauto’s verder te stimuleren.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
13 april 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Punten sparen tijdens het rijden

SHARE NOW is de eerste autodeeldienst ter wereld die een spaarprogramma lanceert. De gebruikers kunnen gratis deelnemen en punten sparen voor exclusieve voordelen. Met dit programma hoopt het bedrijf het gebruik van deelauto's verder te stimuleren.

SHARE NOW
SHARE NOW
SHARE NOW SHARE NOW is autodeeldienst. Met de mobiele app zijn duizenden auto’s binnen handbereik. SHARE NOW heeft een wereldwijd wagenpark van meer dan 11.000 auto’s in 16 steden in 8 landen.
SHARE NOW SHARE NOW is autodeeldienst. Met de mobiele app zijn duizenden auto’s binnen handbereik. SHARE NOW heeft een wereldwijd wagenpark van meer dan 11.000 auto’s in 16 steden in 8 landen.
SHARE NOW is de eerste autodeeldienst ter wereld die een spaarprogramma lanceert. De gebruikers kunnen gratis deelnemen en punten sparen voor exclusieve voordelen. Met dit programma hoopt het bedrijf het gebruik van deelauto’s verder te stimuleren.

 

 

Hoe werkt het?

SHARE NOW REWARDS is onderverdeeld in vier verschillende niveaus: Blauw, Zilver, Goud en Diamant. Hoe meer punten klanten verzamelen, des te meer voordelen zij ontvangen en des te hoger het niveau dat zij behalen. De gebruikers van het spaarprogramma verdienen punten door een rit te maken met een minuut, uur- of dagtarief. Daarnaast kunnen punten verzameld worden door een luchthaventoeslag of drop-off toeslag te betalen. Voor elke euro die wordt uitgegeven, spaart de klant tien punten. Om te bepalen in welke niveau een gebruiker hoort, wordt er gekeken naar de gemaakte ritten van de afgelopen drie maanden.

Het programma biedt verschillende voordelen, waaronder extra reserveringstijd, een verjaardagscadeau, VIP Klantenservice en exclusieve aanbiedingen van partners. Hoe hoger het niveau van de klant, des te groter is keuze in voordelen. Zo krijgt de gebruiker met het niveau Diamant als enige VIP Klantenservice en loopt de waarde van het verjaardagscadeau op wanneer iemand in niveau stijgt.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events