Loyalty Program

CASE: Spaar stempels voor je volgende bestelling

Stempelkaartprogramma van Thuisbezorgd.nl

Loyalty ProgramCase 29 december 2021
Spaar stempels voor je volgende bestelling
Naam Stempelkaart
Organisatie Thuisbezorgd.nl
Sector B2C
Land Nederland
Sinds Onbekend
Type programma Spaarprogramma
Benefits Korting
Dragers App, website
Thematiek Maaltijdbezorging
Status Actief

Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd.nl is onderdeel van Takeaway.com, een van ’s werelds grootste eten-bestelsites. De bestelsite is opgericht in 2000.

Nu de corona-maatregelen verder zijn aangescherpt is het niet meer mogelijk om buitenshuis te eten. Hierdoor kiezen consumenten er sneller voor om eten te bestellen. Een goed moment om een blik te werpen op het stempelkaartprogramma dat Thuisbezorgd.nl biedt.

Bij het programma wordt 10% van de je bestelling opzij gelegd. Voor elke bestelling die klanten plaatsen bij één van de deelnemende restaurants, ontvangen zij een stempel. Na 5 bestellingen kan de volle stempelkaart ingewisseld worden voor een voucher. Met het programma beloont Thuisbezorgd.nl loyale klanten die vaak eten bestellen.

Hoe werkt het?

Om gebruik te kunnen maken van het programma moeten klanten eerst een account aanmaken op de website of in de app van Thuisbezorgd.nl. Met het account krijgen deelnemers inzicht in het aantal gespaarde stempels en bij welke restaurants de volle stempelkaart ingewisseld kan worden. Wanneer een klant zich vervolgens aanmeldt voor nieuwsbrief, kan hij/zij starten met sparen.

Bij elke bestelling wordt er bij 10% van het bestelbedrag opzij gelegd. Zodra er 5 bestellingen bij hetzelfde restaurant zijn geplaatst, kan het gespaarde bedrag ingewisseld worden als korting op de volgende bestelling.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Een initiatief van: