fbpx
Loyalty Program

CASE: Spaarprogramma Tommy Hilfiger in een nieuw jasje

The Hilfiger Club

Loyalty ProgramCase 7 september 2020
Spaarprogramma Tommy Hilfiger in een nieuw jasje
Naam The Hilfiger Club
Organisatie Tommy Hilfiger
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2020
Type programma Spaarprogramma
Benefits Korting, geschenken
Dragers (digitale) kaart
Thematiek Mode en kleding
Status Actief

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.

In 2018 schreven we een artikel over het spaarprogramma van Tommy Hilfiger, MYTOMMY. Na een kort bestaan van twee jaar vond het modemerk het tijd om tijdelijk met dit programma te stoppen en een nieuw programma te ontwikkelen wat beter bij haar klanten past.

The Hilfiger Club

Hierop volgde het nieuwe programma The Hilfiger Club. Waar MYTOMMY veel verschillende elementen had en de zogenoemde multilayer structuur aanbood, werkt The Hilfiger Club eenvoudiger. Klanten ontvangen een welkomstgeschenk van 10% korting op hun volgende aankoop en komen op een speciale lijst voor insiders informatie. Op deze manier zijn zij als eerst op de hoogte gesteld van onder andere sales en events. Ook ontvangen leden van het programma op hun verjaardag een voucher.

Hoe word je lid?

Om lid te worden moet er eerst een aankoop worden gedaan. Pas na deze aankoop krijgen klanten de mogelijkheid om deel te nemen aan het spaarprogramma.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: