Loyalty Program

CASE: Sparen voor Disney knuffels

Met de Tsum Tsum spaaractie van Fruitmasters

Loyalty ProgramCase 17 juli 2017
Sparen voor Disney knuffels
Naam Smulfruit
Organisatie Fruitmasters
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2017
Type programma Spaarprogramma
Benefits Gratis knuffels en kaartjes
Dragers Website, app
Thematiek Gezondheid, plezier
Status Actief

Fruitmasters

De Koninklijke Fruitmasters Groep is een van de grootste fruitveilingverenigingen in Nederland. Het bedrijf is gevestigd in Geldermalsen. Het spaarprogramma maakten ze in samenwerking met Disney.

Smulfruit 

In samenwerking met Disney creëerde Fruitmasters een spaarprogramma waarbij kinderen kunnen sparen voor de Tsum Tsum knuffels van Disney door het eten van Smulfruit. Met dit spaarprogramma hopen ze fruit leuker te maken voor kinderen. De cilindervormige, stapelbare knuffels zijn in Japan een rage geworden die inmiddels internationaal is uitgespreid, nu ook in Nederland.

Sparen

Om de knuffels te ontvangen, moet men Smulfruit producten kopen, dit zijn zoete kinderappeltjes en peren. In elke zak appels van Smulfruit vind je een Tsum Tsum kaartje, met daarop een unieke code.

Verzilveren

Op de website kun je je registreren, waarna je de unieke codes kunt invoeren. Bij elke vier codes krijg je een Tsum Tsum knuffel thuis gestuurd. Welke je krijgt blijft een verrassing. Naast de 25 verschillende knuffels zijn er ook 50 verschillende TsumTsum kaartjes, leuk om te sparen, ruilen of om een memoryspel van te maken.

Tsum Tsums

De knuffels zijn gebaseerd op een app die tevens Tsum Tsum heet. De Tsum Tsums zijn gebaseerd op Disney karakters en het doel van de app was om zoveel mogelijk Tsum Tsums op elkaar te stapelen. Het spelletje werd razend populair en hier kwam de knuffels uit voort, welke evenveel populariteit genieten. Fruitmasters doet zijn best om zoveel mogelijk niet dubbele knuffels op te sturen, zodat je ze zo snel mogelijk allemaal kan verzamelen.

Leuke dingen

Naast het spaarelement, staat er op de website ook een pagina met ‘leuke dingen’. Deze pagina staat vol met kleurplaten en traktatietips.

Casefacts

  • De rage is overgewaaid uit Japan, naar aanleiding van de gelijknamige app
  • In totaal 25 knuffels en 50 kaartjes om te sparen
  • De actie loopt tot eind 2017
Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: