Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor perks

Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie Loyalty Facts
Redactie Loyalty Facts
30 augustus 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Sparen voor perks

Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met exclusieve aanbiedingen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Pepper Perks
Dr Pepper
B2C
Verenigde Staten
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Beloningen, winacties
Website
Frisdranken
Actief
Dr Pepper
Dr Pepper
Dr Pepper is een frisdrank die in de Verenigde Staten wordt geproduceerd door Dr Pepper/Seven Up, Inc., dat onderdeel is van het Cadbury Schweppes.
Dr Pepper is een frisdrank die in de Verenigde Staten wordt geproduceerd door Dr Pepper/Seven Up, Inc., dat onderdeel is van het Cadbury Schweppes.
Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met exclusieve aanbiedingen.

Hoe werkt het?

Klanten die willen deelnemen aan het programma kunnen zich registreren op de website. Na een validatie ontvangen zij een welkomstmailtje en kunnen deelnemers direct beginnen met sparen. Door op de website bonnetjes in te voeren van Dr Pepper aankopen kunnen deelnemers punten verdienen. Met deze gespaarde punten maken zij kans om beloningen te winnen.

 

 

Voor 10 punten maken deelnemers kans op een reis naar een College Football wedstrijd en voor 50 punten kunnen zij kans maken op een Fansville Fan Pack, met merchandise zoals een schort, een rugzak en een koeler voor Dr Pepper blikjes. Als onderdeel van de lancering van het loyaliteitsprogramma, heeft Dr Pepper ook nog een speciale prijs: met 100 gespaarde punten krijgen deelnemers de kans om een limited edition Dr Pepper Fantastic Chocolate smaak te ontvangen.

 

Het programma biedt het frisdrankmerk de mogelijkheid om nieuwe smaken te testen onder de doelgroep, zoals de Fantastic Chocolate smaak, voordat zij deze permanent toevoegen aan het assortiment.

Redactie Loyalty Facts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.