Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor vouchers

Schoenenwinkel Manfield heeft een spaarprogramma voor haar klanten ontwikkeld, waarbij deelnemers bij elke aankoop punten sparen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 augustus 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Sparen voor vouchers

Schoenenwinkel Manfield heeft een spaarprogramma voor haar klanten ontwikkeld, waarbij deelnemers bij elke aankoop punten sparen.

Manfield
Manfield
Manfield is een van oorsprong Engels bedrijf dat schoenen verkoopt en meer dan 50 winkels in Nederland en België heeft. Sinds 2016 maakt Manfield onderdeel uit van Termeer Schoenen.
Manfield is een van oorsprong Engels bedrijf dat schoenen verkoopt en meer dan 50 winkels in Nederland en België heeft. Sinds 2016 maakt Manfield onderdeel uit van Termeer Schoenen.
Schoenenwinkel Manfield heeft een spaarprogramma voor haar klanten ontwikkeld, waarbij deelnemers bij elke aankoop punten sparen.

Hoe werkt het?

Bij aanmelding ontvangen deelnemers 50 gratis punten. Vervolgens is elke euro die klanten besteden in de winkel of in de webshop 1 punt waard. Wanneer deelnemers 200 punten hebben gespaard, kunnen zij deze inwisselen voor een voucher van €10,-

 

De vouchers blijven geldig tot 6 maanden na uitgifte en kunnen ingewisseld worden in alle winkels van Manfield. Er kan maximaal één voucher per aankoop worden ingewisseld.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events