fbpx
Loyalty Program

CASE: Thalys TheCard

Lees hier alles over het TheCard programma van Thalys waarbij klanten kunnen sparen voor reistickets en meer.

Loyalty ProgramCase 31 december 2011
Thalys TheCard
Naam TheCard
Organisatie Thalys
Sector Vervoer
Land Europa
Sinds Juni 2009
Type programma Spaarprogramma
Benefits Privileges & tickets
Dragers Klantenkaart
Thematiek Sparen voor reistickets & extra's
Status Actief

Thalys

Thalys, opgericht in 1996, is de multiculturele speler die de uitdagingen van het internationale treinverkeer tegen hoge snelheid in vier landen, Frankrijk, België, Nederland en Duitsland, heeft kunnen waarmaken.

Het loyaliteitsprogramma Thalys TheCard kent drie verschillende statussen, namelijk Silver, Gold, Platinum en Platinum+. De status wordt bepaald aan de hand van de reisfrequentie van de klant. Hoe hoger de status, hoe sneller er gespaard wordt. De lant start met Silver status. Vanaf 10 reizen krijgt de klant de Gold status, vanaf 28 reizen Premium status en vanaf 100 reizen Platinum+ status. Daarnaast nemen de voordelen en privileges toe naarmate de status hoger is.

Deelname aan Thalys TheCard

Voor deelname aan het programma is een registratie op www.thalysthecard.com nodig. Na de gratis inschrijving ontvangt het lid een persoonlijk Thalys-nummer en zijn Thalys TheCard-kaart. Met deze kaart kan de klant deelnemen aan het spaarprogramma en heeft hij recht op exclusieve privileges en voordelen.

Sparen

Klanten die deelnemen aan het programma ontvangen voor elke reis spaarpunten in de vorm van zogenaamde Miles. Deze Miles worden toegekend voor aanvang van de reis, bij de aankoop van het ticket, waarbij leden hun persoonlijke Thalys-nummer moeten opgeven. De gespaarde miles kunnen online verzilverd worden voor Thalys reistickets.

Voordelen

Naast het spaarprogramma biedt TheCard nog meer voordelen. Zo hebben deelnemende klanten gratis toegang tot exclusieve lounges op de verschillende stations. Daarnaast ontvangen zij korting bij verschillende musea, korting bij Relay winkels en korting op skiverhuur.

Communicatie

Deelnemers aan het programma worden door Thalys op de hoogte gehouden over ontwikkelingen in het programma.

Dunck Loyalty Marketing

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Delen
Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: