Loyalty Journey

CASE: Transavia is in blijde verwachting

en deelt dat graag met haar fans

Loyalty JourneyCase 23 februari 2018
Transavia is in blijde verwachting
Naam Transavia krijgt een baby
Organisatie Transavia
Sector Vervoer
Land Nederland
Sinds 2018
Type programma
Benefits Reizen (prijzen)
Dragers Website, social media en video
Thematiek Vliegen
Status Niet actief

Transavia

Transavia is een budgetluchtvaartmaatschappij die in 1965 is opgericht. Al meer dan 50 jaar lang brengen zij hun passagiers met veel plezier naar de mooiste zakelijke en vakantiebestemmingen in Europa. Transavia is onderdeel van de AIR FRANCE KLM Groep. Daarmee behoren ze tot de grootste luchtvaartgroep van Europa.

Wil jij bij de geboorte in Seattle zijn?

Transavia verwacht een mega baby! Namelijk een splinternieuwe Boeing 737-800. Dit mooie moment wil je natuurlijk delen met je ‘dierbaren’. Fans en vaste klanten van Transavia konden daarom deel nemen aan een bijzondere winactie. Drie gelukkige winnaars kregen de kans om de groen-witte Transavia baby op te halen in Seattle bij de Boeing fabriek. De prijs was inclusief reis voor twee personen naar Seattle, verblijf, toffe rondleiding in de Boeing fabriek én uiteraard zaten de winnaars in de eerste vlucht van dit mega toestel om deze naar huis te brengen.

 

#teamthuisbrengers

Deze actie van Transavia werd met name via social kanalen gepromoot. Dit onder de hashtag ‘teamthuisbrengers’. Als Transavia fan wil je natuurlijk graag deel uitmaken van dit team. Op twitter reageren enthousiastelingen volop. Via een speciale actiepagina kon je t/m 14 februari je gegevens (naam, emailadres en telefoonnummer) achterlaten om zo kans te maken op de speciale reis naar Seattle.

Een mooi voorbeeld van hoe je je e-mailmarketingdatabase kunt laten groeien en klanten echte fans kan laten worden op een relevante en speelse wijze.

 

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Marlijn van Opzeeland
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: