Loyalty Program

CASE: Van Os Membership

Spaar voor korting op leuke tassen en koffers!

Loyalty ProgramCase 19 juli 2019
Van Os Membership
Naam Van Os Membership
Organisatie Van Os
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2019
Type programma spaarprogramma
Benefits Voordeel, sparen
Dragers website
Thematiek retail
Status Actief

Van Os tassen en koffers

Van Os tassen en koffers is opgericht in 1929 en is een Rotterdams familiebedrijf. Een van de kernwaarden van het bedrijf is persoonlijke aandacht: bij Van Os tassen kun je nog terecht voor oprechte en persoonlijke aandacht. Het bedrijf heeft momenteel 31 winkels verdeeld over een groot deel van Nederland. Daarnaast hebben zij op hun website een ruim assortiment van merken.

 

 

Sinds een aantal maanden is van Os een eigen loyaliteitsprogramma gestart: Van Os Membership. Klanten kunnen sparen voor extra kortingen op de website en in de 31 winkels van Van Os.

Van Os Membership

Voor elke euro die je online of in de winkel besteedt krijg je één punt.  Hiervoor dien je je éénmalig (online) te registreren. Aan de hand van de punten die je spaart krijg je een status. Elke status heeft zijn eigen voordelen. Wanneer je je registreert begin je als Member. Als je 400 punten gespaard hebt kom je bij de hoogste status, namelijk Premium.

Jouw voordelen

Je voordelen verschillen per status. Wanneer je begint als member krijg je onder andere een cadeau bij je verjaardag, dagdeals en en pre-sale aankondiging. Als je de premium status hebt bereikt ontvang je onder andere exclusieve winacties en 20% extra korting op sale. Daarnaast word je via de nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de nieuwe coupons met exclusieve korting en aanbiedingen die voor jouw klaar staan. Je kunt de coupons in de winkel of op de webshop verzilveren.

 

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: