fbpx
Loyalty Program

CASE: Voordeel bij Nikkie

Met het nieuwe N-Brands membership

Loyalty ProgramCase 21 januari 2021
Voordeel bij Nikkie
Naam N-Brands membership
Organisatie N-Brands
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2021
Type programma Spaarprogramma
Benefits Voordeel, korting
Dragers App, website
Thematiek Retail
Status Actief

N-Brands

“N-Brands” is de naam van het modehuis waarin alle merken van Nikkie Plessen zijn samengebracht onder één dak en verkrijgbaar zijn via één webshop.

N-Brands, het overkoepelende modehuis van de merken van Nikkie Plessen, heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd. Met het programma sparen klanten voor kortingen en voordelen bij alle merken die bij het bedrijf zijn aangesloten.

Hoe werkt het?

Deelnemers kunnen hun punten via zowel de webshop als de fysieke winkels sparen. Via de webshop sparen klanten punten met het e-mailadres waarmee zij zich voor het membership-account hebben geregistreerd. In de fysieke winkels kunnen klanten ook sparen middels hun pinpas, creditcard of Apple Pay. Door middel van een unieke chip in de pas kan achterhaald worden of deze gekoppeld is aan een membership-account.

Puntensysteem

Voor iedere euro die deelnemers van het programma uitgeven in de webshop of in de fysieke winkel, ontvangen zij één punt. Met deze punten sparen zij voor coupons, cadeaus en korting. Ook ontvangen deelnemers op hun verjaardag een kortingsvoucher, waarmee zij op de betreffende dag een cadeautje kunnen ophalen in een van de Brand Stores.

Verschillende niveaus

In het spaarprogramma zijn vier niveaus te ontdekken:

  • Member: 0 t/m 750 punten
  • Bronze Member: 751 t/m 1.500 punten
  • Silver Member: 1.501 t/m 2.500 punten
  • Gold Member: meer dan 2.500 punten

Wanneer een klant een niveau stijgt, krijgen zij toegang tot de coupons met korting en voordelen die bij dat niveau horen.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: