fbpx
Loyalty Program

CASE: WNF Lifeguard

Lees hier meer over het WNF Lifeguard programma waarbij jongeren verschillende voordelen ontvangen en het WNF steunen.

Loyalty ProgramCase 31 december 2010
WNF Lifeguard
Naam WNF-Lifeguard
Organisatie Wereld Natuur Fonds
Sector Leden
Land Nederland
Sinds 2009
Type programma Clubprogramma
Benefits Voordeel & Korting
Dragers Clubkaart
Thematiek Jongeren betrekken bij de natuur
Status Actief

Het WNF LifeGuard programma is een programma voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar, die op hun eigen manier ‘de wereld in de gaten willen houden’. Belangrijk doelen van dit programma zijn het binden van jongeren aan het merk WNF en het werven van (jonge) donateurs.

Deelname
Jongeren worden Lifeguard door zich aan te melden als lid. Dit kunnen ze doen door te bellen, of door op de website een formulier in te vullen. Het lidmaatschap kost € 2,25 per maand. Na aanmelding ontvangen de nieuwe lifeguards een gadget als welkomstgeschenk

Voordelen
Elk kwartaal ontvangen leden het blad Posterzine. Hierin staan allerlei interessante artikelen over zeldzame dieren en bijzondere plekken op aarde. Tevens krijgen leden de WNF-LifeCard; een pas waarmee leden gratis toegang of korting bij veel pret- en attractieparken. Er is verder een nieuwsbrief waar iedereen zich voor kan aanmelden. Je kunt ook meedoen aan prijsvragen, spelletjes spelen op de site en het laatste nieuws lezen.

WNF Lifeguard Case Facts 

  • Naast de LifeGuards heeft het WNF ook nog de Rangerclub (6-12 jaar) en de Bamboeclub (vanaf 3-6 jaar)
Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: