Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Youth-R-Well

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier meer over het Youth-R-Well programma van het Reumafonds waarbij jongeren meer kunnen leren over hun ziekte.
Redactie LoyaltyFacts
31 mei 2014
LOYALTY PROGRAM
CASE

Youth-R-Well

Lees hier meer over het Youth-R-Well programma van het Reumafonds waarbij jongeren meer kunnen leren over hun ziekte.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Youth-R-Well
Reuma Patiëntenbond
Leden
Nederland
Onbekend

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Clubprogramma
Informatie & Contact
Website
Jongeren informatie bieden
Actief
Het Reuma patientenbond logo
Het Reuma patientenbond logo
Reuma Patiëntenbond
Reuma Patiëntenbond
Het Reumafonds strijdt al meer dan 85 jaar voor een beter leven met reuma vandaag en een leven zonder reuma morgen. Het Reumafonds financiert onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en komt op voor mensen met reuma.
Het Reumafonds strijdt al meer dan 85 jaar voor een beter leven met reuma vandaag en een leven zonder reuma morgen. Het Reumafonds financiert onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en komt op voor mensen met reuma.

Youth-R-Well programma

Het Youth-R-Well programma is door het Reumafonds ontwikkeld speciaal voor jongeren (16-29 jaar) met reuma. Het is een online community waar jongeren leren, lezen en informatie uitwisselen over leven met reuma. Daarnaast wordt binnen youth-R-well het jongerenlidmaatschap van het Reumafonds gepromoot.

 

 

De community is voor iedereen toegankelijk. Het is een interactief platform waar jongeren terecht kunnen met vragen over reuma, zowel bij specialisten als bij elkaar. Zo is er maandelijks een chat, waarbij in ieder geval iemand van het Reumafonds aanwezig is. De site bevat een column met ervaringen van een meisje met reuma. Iedere maand is er een deskundige waaraan vragen kunnen worden gesteld binnen het forum. Het forum biedt ook mogelijkheid tot discussie en het uitwisselen van ervaringen onderling.

 

 

Youth-R-Well organiseert jaarlijks meerdere events voor de doelgroep zodat jongeren ook ‘in het echte leven’ met elkaar in contact kunnen komen, bijvoorbeeld een zeilweekend en najaarsevent.

 

 

Binnen Youth-R-Well wordt ook het jongerenlidmaatschap van het Reumafonds gepromoot. Youth-R-Well leden ontvangen een aantal privileges en financiële voordelen. Een deel van de website is afgeschermd achter een inlog. Hierdoor kunnen alleen leden het forum lezen en reacties posten.

 

 

De financiële voordelen bestaan onder andere uit 10% korting op deelname aan de events, gratis abonnement op tijdschrift In Beweging, korting op diverse artikelen en diensten via Zorg6 en korting op de pedicure. Bovendien krijgen nieuwe leden een welkomstcadeau: een Theater & Concertbon of een jaar lang een CJP pas.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events