Loyalty Strategy

21 september: Loyalty Café

Bezoek de 13e editie met als thema: 'Loyaliteitsprogramma's anno nu'

Loyalty StrategyEvents 19 september 2017

Aanstaande donderdag 21 september organiseren wij het Loyalty Café, een evenement met een informele setting, waarbij onder het genot van een hapje en drankje kennis wordt uitgewisseld. Tijdens het Café vertelt Lisette Fransen van Sligro/Emté over hun succesvolle, door klantdata aangedreven ‘Fijnproevers’ programma. Jeanine Dijkhuis van Mediamarkt spreekt over de visie van hun Club programma.

Datum: donderdag 21 september van 14:45 tot 18:30 uur
Locatie: LaKay Eten & Drinken, Goeman Borgesiuslaan 77, 3515 ET Utrecht
Thema: Loyaliteitsprogramma’s anno nu

Meer weten? Klik hier voor een uitgebreid programma!

Schrijf u hier direct in!

 

Programma 

14:45 Inloop en ontvangst

15:00 Introductie
Rik Luttmer: Loyalty Director bij Dunck Loyalty Marketing

15:30 Sligro/EMTÉ
Lisette Fransen: Manager CRM & Insights

Om in de competitieve supermarktbranche onderscheidend te zijn heeft Sligro/EMTÉ gekozen om sterk in te zetten op klantbinding. Met haar succesvolle door klantdata aangedreven ‘Fijnproevers’ programma zorgt zij wekelijks voor persoonlijke en dus relevante aanbiedingen voor een half miljoen deelnemers.


16:45 MediaMarkt
Jeanine Dijkhuis: Manager CRM MediaMarkt

MediaMarkt gaat voor fans! Binnen één jaar was MediaMarkt in staat om 1 miljoen leden te laten registreren voor hun Club programma, zónder korting of spaarpunten. Wat is de visie achter de klantloyaliteit van MediaMarkt?


18:00 Netwerkborrel

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Tags
Delen
Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: