Loyalty Program

Save the Date

21 september 2017: De 13e editie van het Loyalty Café!

Loyalty ProgramEvents 28 juni 2017

LoyaltyFacts organiseert ieder jaar het Loyalty Café. Hierbij wordt een specifiek loyaliteitsthema belicht. Sprekers uit de praktijk en de wetenschap delen hun kennis en gaan het gesprek aan met de aanwezigen. Daarnaast is het dé gelegenheid om met collega’s uit verschillende branches bij te praten over het vakgebied.

Zorg dat u donderdagmiddag 21 september direct in uw agenda blokt. Dan vindt namelijk de 13e editie van het Loyalty Café plaats!

Op deze middag delen de sprekers van Sligro/EMTÉ en Media Markt hun inzichten en ervaringen over hun innovatieve loyaliteitsprogramma’s met u.

De uitnodiging met het programma volgt nog, maar hieronder vindt u alvast een voorproefje van wat u deze middag kunt verwachten.

 

 

 

Sligro/EMTÉ

LISETTE FRANSEN: Manager CRM & Insights

Om in de competitieve supermarktbranche onderscheidend te zijn heeft EMTÉ gekozen om sterk in te zetten op klantbinding. Met haar succesvolle door klantdata aangedreven ‘Fijnproevers’ programma zorgt zij wekelijks voor persoonlijke en dus relevante aanbiedingen voor een half miljoen deelnemers.

Media Markt

JEANINE DIJKHUIS: Manager CRM Media Markt

Media Markt gaat voor fans! Binnen één jaar was Media Markt in staat om 1 miljoen leden te laten registreren voor hun programma zónder korting of spaarpunten. Wat is de visie achter de klantloyaliteit van Media Markt?

 

 

Downloads
257.92K
Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: