Voordeel versus voorkeur
Opzet van het onderzoek Middels kwantitatief onderzoek onder 280 klanten is onderzocht wat de invloed van klantenkaarten en winkelbetrokkenheid op
Opzet van het onderzoek Middels kwantitatief onderzoek onder 280 klanten is onderzocht wat de invloed van klantenkaarten en winkelbetrokkenheid op
Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma
Interactie Een klantenclub vormt een middel om meer onderling contact tussen klant en bedrijf te realiseren. De interactiefrequentie tussen beide
Vormen van extra’s voor topklanten zijn bijvoorbeeld scherpere prijzen of gereserveerde parkeerruimte. Veel organisaties behandelen alle klanten gelijk. Indirect worden
De intensiteit en frequentie van het contact bepaald mede de sterkte van een relatie. Dit geldt voor zowel voor zakelijke
Curasi en Kennedy onderzochten het verband tussen klantbehoud en klantloyaliteit in een omgeving van dienstenorganisaties en kwamen tot een vijftal
Het is lastig om een goed onderscheid te maken tussen herhalingsaankopen en merkloyaliteit. Merkloyaliteit is niet te definiëren op basis van een
Uit onderzoek van Wansink & Seed blijkt dat het lonend is om de benefits (voordelen en diensten) van een loyaliteitsprogramma
Toewijding is de mate waarin een bedrijf een duurzame en sterke relatie met een ander bedrijf wil onderhouden. Er wordt
De reden hiervoor is dat tevredenheid en loyaliteit asymmetrisch met elkaar verbonden zijn. Terwijl ontevredenheid bijna altijd resulteert in disloyaliteit,
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.