Waarom internal branding zo belangrijk is voor loyaliteit
Onlangs is er onderzoek gedaan naar het effect van internal branding op de financiële prestaties en loyaliteit van een organisatie.
Onlangs is er onderzoek gedaan naar het effect van internal branding op de financiële prestaties en loyaliteit van een organisatie.
Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde
Wat is de internationale customer loyalty maand? Deze speciale maand is in het leven geroepen zodat bedrijven en haar werknemers
1. Peak end Rule Gedurende een klantreis onthouden we het hoogtepunt en het einde. Zorg ervoor dat deze momenten positief
3 pijlers Om affectieve loyaliteit te bewerkstelligen zijn drie belangrijke onderdelen te onderscheiden. 1. Affiniteit Wanneer klanten waarderen wat een
Meer dan segmentatie In een tijd waarin consumenten steeds makkelijker wisselen tussen merken, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om
Klik op onderstaande afbeeldingen voor een betere weergave van de infographic.
1. Maak duidelijk wie je bent en waar je voor staat Een groot deel van de consumenten geeft aan dat
In deze infographic wordt de kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s weergegeven aan de hand van negen scores. Klik op de infographic
1. Als de doelgroep fan is van loyaliteitsprogramma’s, dan sluiten ze niet direct aan Een groot deel van deze generatie
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.