
De geschiedenis van loyaliteitsprogramma’s
Loyaliteitsprogramma’s zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Veel bedrijven zetten het instrument in als een handige marketingtool om in
Loyaliteitsprogramma’s zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Veel bedrijven zetten het instrument in als een handige marketingtool om in
In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en
Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele
Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde
Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Nog te vaak wordt de startpagina van een online retailer gebruikt als een traditionele etalage van een fysieke winkel, waar
Klik op de afbeelding om de infographic volledig te bekijken.
Bedrijven dienen keuzes te maken bij het gebruik van data, analyses en technologie die wordt ingezet om consumenten persoonlijk te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events