Service en het effect op loyaliteit
Consumenten verwachten steeds vaker meer zorg en aandacht van bedrijven. Je kunt de relatie met klanten stimuleren en onderhouden door
Consumenten verwachten steeds vaker meer zorg en aandacht van bedrijven. Je kunt de relatie met klanten stimuleren en onderhouden door
Bron: https://blog.accessdevelopment.com/member-loyalty-infographic-why-some-members-love-you-while-others-dump-you
Zo geeft ongeveer de helft van de respondenten aan dat zij naar de concurrent gaan wanneer zij daar coupons voor
Bron: https://callminer.com/how-listening-to-customers-impacts-your-bottom-line-infographic/
Hoe staat het er voor? Dunck Loyalty Marketing heeft in samenwerking met De Toekomst van Fondsenwerving onderzocht hoe het gesteld
Wil jij ook weten wat voor mogelijkheden er zijn qua gepersonaliseerde e-mails? Deze infographic van Email Monks geeft je handige voorbeelden en
Onderstaande infographic toont een korte toelichting van de zes wetten van customer experience. De uitgebreide versie is verschenen in een e-boek
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.