Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar de afhandeling van klachten en de invloed van ‘menselijkheid’ op relatieverbeteringen.

The human touch

Hoewel men anders zou verwachten, zijn kleine klachten of irritaties in sommige gevallen urgenter dan grote problemen. Van de ondervraagden

Lees verder »
Een onderzoek naar de betekenis van klantloyaliteit en het meten hiervan bij bedrijven.

Sla de slag!

Hoofddimensies loyaliteit De loyaliteit van klanten is onder te verdelen in een tweetal hoofddimensies: gedrag en attitude. 1. Gedragsdimensie Gedrag

Lees verder »
Een onderzoek van de Association of Publishing Agencies naar de invloed van klantmagazines op klanten.

Klant & Magazine

Klanten die relatiemagazines ontvangen zijn over het algemeen loyaler (zowel qua gedrag als attitude) en hebben een hogere aankoopintentie. 40%

Lees verder »
Een onderzoek naar de klantbehoud strategieën van Internet Service Providers.

World Wide Weg

Uit een marktonderzoek in Frankrijk blijkt dat dit de problematiek is waar veel bedrijven zich op moeten gaan richten. De

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.