
Passie en interactie
Co-creation: wat is het en wat levert het op? Bij co-creation neemt de consument actief deel aan de ontwikkeling van
Co-creation: wat is het en wat levert het op? Bij co-creation neemt de consument actief deel aan de ontwikkeling van
IT systemen zijn onderhevig aan (radicale) veranderingen: nieuwe verkoopkanalen, kaart types en functionele wensen doen allen een beroep op beperkte
Sterke negatieve invloed 33% van alle klanten met een slechte winkelervaring, zo blijkt uit het onderzoek, vertelt deze ervaring aan
Relatiemarketing Om de invloed van sekse op klantloyaliteit te bepalen, is vanuit relatiemarketing onderzoek gedaan naar de effecten van sekseverschillen
Vier soorten klanten De reden dat bedrijven met zakelijke klanten vaak moeite hebben om klantloyaliteit te realiseren, is dat zij
Patterson deed onderzoek naar het verband tussen leeftijd en de mate van serviceloyaliteit. Serviceloyaliteit is uitgedrukt in het aantal unieke
Loyaliteit vereist meer dan een financiële investering in programma’s en (CRM-) systemen. Ware loyaliteit is het directe resultaat van woorden
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events