Bouwen aan een community
1. Maak merkwaarden kenbaar Wanneer het voor iedereen luid en duidelijk is waar een merk voor staat, kan dit mensen
1. Maak merkwaarden kenbaar Wanneer het voor iedereen luid en duidelijk is waar een merk voor staat, kan dit mensen
Achtergrond Voor het onderzoek zijn drie grote supermarktketens in Noorwegen als uitgangspunt genomen: Kiwi (Norgesgruppe), Extra (Coop) en Rema (Reitan
Net als voorgaande jaren geeft circa 88% van de Australische samenleving van 18 jaar of ouder aan deel te nemen
1 Kernwaarden op orde hebben Om te zorgen voor langdurige loyaliteit is het goed om te kijken naar de kernwaarden
Klik op de afbeelding om naar het artikel te gaan
Spaarpunten motiveren de klant om betrokken te zijn bij het verdienen van beloningen Motivatie is een van de krachtigste psychologische factoren
Exclusieve VIP-niveaus Een aantal maanden geleden schreven we dit ook al, maar ook volgens Smile.io staat Beauty Insider erom bekend
Om te weten welke vragen je je klanten precies moet stellen (en welke vooral niet) is het allereerst zaak om
Loyaliteit lijkt steeds sneller te veranderen. Consumenten hebben steeds hogere verwachtingen en met de continue toevoer van nieuwe bedrijven én
COMMUNICATIE VRAAGSTUK Bij de lancering van een nieuw loyalty programma staat de marketeer voor de cruciale keuze om in de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.