Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Snel, sneller, snelst

LoyaltyFacts interviewt de PPHE Hotel Group over de ontwikkeling en insteek van het Club Carlson programma.

Linda werkt vanaf 1991 in de hotellerie, in verschillende functies. Binnen de PPHE Hotel Group met onder meer de merken Park Plaza Hotels & Resorts en art’otel is Linda sinds 2011 Loyalty & Partnership Manager. Club Carlson De hotelbranche staat bekend om zijn loyaliteitsprogramma’s. Ook bij de PPHE Hotel Group is er een programma: Club […]

Van underdog naar winnaar

Loyaltyfacts interviewt Ziggo en praat over klantloyaliteit en het belang van steun hiervoor binnen de organisatie.

Binding met Ziggo Ziggo komt voort uit een aantal kabelaars. Vroeger was het vrijwel vanzelfsprekend dat je als consument koos voor televisie via de kabel. Loyaliteit was toen de standaard. Voor Ziggo was er dus sprake van een rationele binding met haar klanten. In de afgelopen tien jaar zijn de markten voor televisie, internet en […]

Close the loop!

LoyaltyFacts interviewt Philips en praat over klantloyaliteit, het betrekken van medewerkers en praktijkvoorbeelden.

Focus op enthousiaste klanten Philips is altijd een klantgerichte organisatie geweest waarin het belang van loyale klanten wordt onderstreept. Door gebruik te maken van de NPS metric is dit concreet en meetbaar gemaakt en daarmee veel inzichtelijker voor de Philips medewerkers. Philips gebruikt één metric voor alle landen en voor alle drie Philips sectoren: Consumer […]

Meten = Weten

Agis Klantbehoud is binnen Agis een onderdeel van Marketing. Met haar collega marktmanager en enkele specialisten vanuit communicatie, campagnemanagement en databasemarketing, vormt Irene een team dat zich volledig richt op het behoud van klanten. Klantbehoud is binnen Agis een gevestigde discipline, er zijn sinds 2007 specifiek marketeers voor verantwoordelijk. Er is in die jaren een […]

Heerlijk, Helder, …

Loyaltyfacts interviewt Heineken over loyaliteitsmarketing en het Heineken e-programma.

De positie van Loyalty Marketing binnen Heineken “Loyale klanten of fans zijn belangrijk voor zowel ons volume als de promotie van het merk Heineken onder vrienden. Een prijzengevecht is de biermarkt niet vreemd. De consument wordt bedolven onder promoties van supermarkten. Dit maakt dat we de laatste jaren zien dat biermerken steeds minder trouwe kopers […]

“Eerlijk over..”

Een column van een van onze consultants over zijn trouw aan de Bloedbank en alles wat daar bij komt kijken!

De positie van Loyalty Marketing binnen AEGON “Binding met de klant is voor ons in elke fase van de customer activity cycle cruciaal: bij het oriëntatieproces, het aankoopproces en het customer winback proces. Het creëren van loyale klanten – AEGON fans – is niet voor niets een van de pijlers van AEGON en AEGON Bank. […]

Direct geregeld!

Loyaltyfacts interviewt OHRA en praat over zaken als klantloyaliteit, het meten hiervan en de toekomst.

De positie van Loyalty Marketing binnen OHRA “Klantbehoud is een van OHRA’s speerpunten. Als retentiemarketeer houd ik mij bezig met alles wat bestaande klanten raakt. Dit gaat om uitingen, de website, acties voor bestaande klanten en vooral om procesaanpassingen. De uitdaging is om de resultaten meetbaar en inzichtelijk te maken. Wanneer wij een loyalty campagne […]

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.