Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Vier manieren om influencers te betrekken bij je bedrijf

De kerstdagen komen er weer aan!

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 november 2019
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

Vier manieren om influencers te betrekken bij je bedrijf

De kerstdagen komen er weer aan!

Door een band met een influencer te ontwikkelen, kun je hem veranderen in een merkambassadeur.  Een merkambassadeur is niks anders dan een fan van je merk. Door continu samen te werken met een influencer, vergroot je uiteindelijk het vertrouwen dat consumenten in je merk stellen. Uiteindelijk zullen influencers die merkambassadeurs zijn geworden jouw organisatie eerder aanbevelen dan eenmalige klanten. Uiteindelijk zijn klanten vier keer zo snel geneigd om iets te kopen als ze zijn doorverwezen door een merkambassadeur of kennis.

 

Leer je influencer kennen en laat merken dat zij van waarde is voor je merk.  Het wordt ook positief ontvangen als een merk iets geeft zonder dat er iets terug verwacht wordt. Daarnaast kan je een band creëren met een influencer door hen te betrekken bij een product- of dienstontwikkeling. Laat de influencer bijvoorbeeld mee denken met het volgende product wat wordt gelanceerd. Op deze manier zal de influencer oprecht enthousiast zijn over het merk, waarde hechten aan de relatie en zal er goede content gecreëerd en gepost worden.

 

Nu de vakantieperiode snel nadert, zullen meer mensen dan ooit naar online influencers zoeken om hun mening te krijgen over de beste cadeaus,  de nieuwste trends op het gebied van eten en decoratie. Dat betekent dat merken ook moeten samenwerken met deze merkambassadeurs om meer klanten te bereiken, maar hoe doe je dat? Onderstaande infographic helpt je hierbij.

 

Als je op onderstaande afbeelding klikt, kan je de infograhic in het groot bekijken.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events