fbpx
Loyalty Insight

Aanbevelen werkt!

Het profiel van een klant verkregen via aanbevelen (infographic)

De klanten die je verkrijgt via aanbevelen zijn je beste en meest loyale klanten. Extole combineerde data verkregen uit eigen cases (van de merken die hun platform voor aanbevelen gebruiken) en onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek om een profiel te creëren van een klant die is gewonnen door aanbevelen.

Dit profiel leggen ze vervolgens naast de rest van de klanten zodat het effect van aanbevelen zichtbaar wordt.

De infographic laat zien dat klanten die via aanbeveling binnenkomen:

  • loyaler zijn (hogere NPS, minder kans op churn)
  • meer uitgeven (hogere LTV en AOV)
  • het bedrijf zelf ook weer bij meer nieuwe klanten aanbevelen.


6-reasons-why-referred-customers-are-your-best-customers

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: