Loyalty Insight

Heb je klanten lief

Voordat je het weet zijn ze aan het flirten met een ander

Loyalty InsightMarktcijfers 18 februari 2019

Heb jij je klant op Valentijnsdag laten weten dat je aan ze denkt? Onderstaande infographic laat zien waarom klanten van je houden terwijl anderen je ‘dumpen’. Een klant stapt bijvoorbeeld sneller over als hij of zij meerdere malen slechte service ervaart bij een bedrijf. Zo geeft 50% van de consument aan dat ze naar de concurrent zijn overgestapt die beter voldoen aan hun behoeften. En geeft 80% van de klanten aan dat zij het gevoel hebben dat een bedrijf meer had kunnen doen om hen als klant te behouden. Vergeet je klant dus niet te vertellen hoeveel je ze waardeert.

 

Bron: https://blog.accessdevelopment.com/member-loyalty-infographic-why-some-members-love-you-while-others-dump-you

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: