Loyalty Insight

Het belang van online klantbehoud

Het belang van online klantbehoud voor online retailers.

Loyalty InsightMarktcijfers 16 november 2015

41% van de online inkopen worden gedaan door consumenten die de site opnieuw bezoeken en herhaalaankopen doen. Deze groep consumenten maakt echter slechts 8% uit van alle bezoekers die de website bezoeken. Een verhoging van 5% in deze groep kan zorgen voor een stijging van omzet van 25% – 125%.

Deze infographic maakt duidelijk hoe belangrijk het behoud van online klanten is voor online retailers.

online-customer-retention (infographic)

Downloads
Online customer retention  
Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
  1. Joselyn 10 dagen geleden

    Hi, very nice website, cheers!
    ——————————————————
    Need cheap and reliable hosting? Our shared plans start at $10 for an year and VPS plans for $6/Mo.
    ——————————————————
    Check here: https://www.good-webhosting.com/

Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: