Loyalty Insight

Service en het effect op loyaliteit

Een infographic over het creëren van grotere merkloyaliteit

We worden steeds afhankelijker van technologie voor entertainment en informatie. Onder andere zoekmachines zorgen ervoor dat we sneller dan ooit informatie vinden. Bovendien kunnen mensen onmiddellijk communiceren via internet. Dit betekent dat digitale klantenrelaties belangrijker zijn dan ooit. In een klimaat waarin informatie voortdurend wordt uitgewisseld, is het van belang dat bedrijven werken om hun beste beentje voor te zetten.

 

Consumenten verwachten steeds vaker meer zorg en aandacht van bedrijven. Je kunt de relatie met klanten stimuleren en onderhouden door je communicatiestrategieën aan te passen om merkloyaliteit te vergroten.  Als klanten contact opnemen met je bedrijf, verwachten ze dat je weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en wat hun vorige afspraken waren. Mensen zijn bereid om meer te betalen voor vriendelijkheid en uitzonderlijke klantenservice.

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: