Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Service en het effect op loyaliteit

Een infographic over het creëren van grotere merkloyaliteit

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 mei 2019
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

Service en het effect op loyaliteit

Een infographic over het creëren van grotere merkloyaliteit

We worden steeds afhankelijker van technologie voor entertainment en informatie. Onder andere zoekmachines zorgen ervoor dat we sneller dan ooit informatie vinden. Bovendien kunnen mensen onmiddellijk communiceren via internet. Dit betekent dat digitale klantenrelaties belangrijker zijn dan ooit. In een klimaat waarin informatie voortdurend wordt uitgewisseld, is het van belang dat bedrijven werken om hun beste beentje voor te zetten.

 

Consumenten verwachten steeds vaker meer zorg en aandacht van bedrijven. Je kunt de relatie met klanten stimuleren en onderhouden door je communicatiestrategieën aan te passen om merkloyaliteit te vergroten.  Als klanten contact opnemen met je bedrijf, verwachten ze dat je weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en wat hun vorige afspraken waren. Mensen zijn bereid om meer te betalen voor vriendelijkheid en uitzonderlijke klantenservice.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events