Loyalty Insight

Klantloyaliteit bij fastfoodrestaurants

Een infographic over het creëren van grotere klantloyaliteit

Loyalty InsightMarktcijfers 22 januari 2019

Fastfoodrestaurants zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Denk aan de McDonald’s, Domino’s pizza of Burger King. Door middel van diverse acties zijn ze continue bezig om klanten te behouden. The Media Divison of Publishers Clearing House heeft onderzoek gedaan naar klantloyaliteit bij fastfoodrestaurants en de belangrijkste uitkomsten in een infographic gezet.

Zo geeft ongeveer de helft van de respondenten aan dat zij naar de concurrent gaan wanneer zij daar coupons voor ontvangen en kiest ongeveer 20% voor de concurrent als ze een beloningsprogramma zouden aanbieden.  50% van de vrouwen en 45% van de mannen geeft aan dat zij een app willen gebruiken als daar ook coupons en kortingen terug te vinden zijn.

 

Klik hier voor het volledig rapport.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: