Loyalty Insight

Lastige klanten

Over 15 soorten ‘veeleisende’ klanten en wat ze blij maakt [infographic]

Een beetje bedrijf houdt van zijn klanten. Maar niet alle klanten zijn engeltjes. In ‘the wonderful world of clients’ worden 15 typen lastige klanten op grappige wijze neergezet. De infographic biedt inzicht in hoe deze typen klanten te herkennen en wat te doen om ze tevreden te houden.

In de infographic, opgesteld door Ciplex, worden een 15-tal typen ‘veeleisende’ klanten gekarakteriseerd. Met een korreltje zout natuurlijk. Wat ons betreft zijn ze minstens zo toepasbaar voor B2B als B2C klanten. Een aantal voorbeelden zijn:

  • I’m Not Really Sure What I Want.
  • Everything’s an Emergency
  • I Needed This Done Yesterday.
  • I Assumed This was Included.
  • Ms. I Hate That Color for No Reason.

 

FieldGuidetotheWonderfulWorldofClients-Ciplex

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Rik Luttmer
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: