Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Maak je klanten gelukkiger

Een infographic over hoe je in zeven stappen een onderscheidend loyaliteitsprogramma neerzet

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 augustus 2016
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

Maak je klanten gelukkiger

Een infographic over hoe je in zeven stappen een onderscheidend loyaliteitsprogramma neerzet

Loyale klanten zijn belangrijk voor elke organisatie. Bij het ontwikkelen van een loyaliteitsprogramma zijn talloze zaken om rekening mee te houden. In deze infographic worden zeven stappen beschreven die cruciaal zijn voor het ontwikkelen van een succesvol loyaliteitsprogramma.

 

Deze infographic gevonden op de website van Avanto stelt dat het vooral belangrijk is om je te onderscheiden van andere loyaliteitsprogramma’s. Hiervoor is het onder andere van belang om te starten met het loyaliteitsprogramma van een originele en nieuwsgierig makende naam te voorzien. Bovendien kun je je onderscheiden door mensen geen punten te laten sparen maar iets wat aantrekkelijker klinkt, zoals diamanten of sterren, en een stap verder te gaan dan alleen korting te bieden op je producten en/of diensten, het is hierbij uiteraard wel van belang dat dit goed aansluit bij je bedrijf en doelgroep.

 

Bij het opzetten van een loyaliteitsprogramma heb je een goede slag gemaakt met deze zeven stappen.  Echter komt er natuurlijk nog meer kijken bij het ontwikkelen van loyaliteitsprogramma’s, zoals klantsegmentatie en het opstellen van het budget.

 

 

loyalty-rewards-program-infographic

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events