Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Marketing anno 2017: (her)ken je klant!

Infographic over de trends en voorspellingen van marketing

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 juli 2017
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

Marketing anno 2017: (her)ken je klant!

Infographic over de trends en voorspellingen van marketing

Welk bedrijf droomt hier niet van? Het kunnen herkennen van je klant op elk mogelijk moment; zowel online via apps, websites en email als offline via bezoeken aan fysieke winkels of een belletje naar het call center. Dit alles om de individuele klantervaring zo persoonlijk en relevant mogelijk te krijgen. Wat staat er nog overeind van de voorspellingen voor 2017? Tijd om de balans op te maken.

 

Customer loyalty krijgt de hoogste prioriteit voor marketeers in 2017. Dit voorspelde Signal, een marketing technologie bedrijf uit de Verenigde Staten die onderzoek heeft gedaan naar de trends en voorspellingen voor digital marketing in 2017. Wereldwijd vindt 73% van de marketeers dat de klant een persoonlijke ervaring nodig heeft om succesvol te zijn. Helaas denkt slechts 37% dit ook daadwerkelijk te kunnen realiseren. Het is noodzakelijk dat ook de top van een bedrijf het belang inziet dat data en technologie nodig zijn om de ‘customer experience’ tot een hoger niveau te brengen.

 

Vaar jij nog de juiste koers? Onderstaande infographic geeft inzicht in de 8 trends van nu en actiestappen om je verder op weg helpen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events