Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mobiele coupons

Een infographic met inzicht op het wereldwijde gebruik van digitale kortingsbonnen

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 november 2016
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

Mobiele coupons

Een infographic met inzicht op het wereldwijde gebruik van digitale kortingsbonnen

Bijna twee derde van de Nederlanders in de leeftijd tussen 12 en 80 jaar is in het bezit van een smartphone. Bovendien hebben Nederlanders een voorliefde voor korting. Daarom is het opvallend om te zien dat Nederlandse retailers en fabrikanten achterblijven wanneer het gaat om mobile couponing.

 

Mobiele coupons bevorderen niet alleen de naamsbekendheid, maar verhogen ook de winkelfrequentie bij consumenten. Deze digitale coupons kunnen zowel persoonlijk als locatie gebonden zijn. Volgens het Mobile Coupon Industry Report van Koupon Media geeft 39% van de consumenten aan zich gemotiveerd te voelen om meer uit te geven dankzij gepersonaliseerde coupons.

 

Bovendien staan consumenten steeds meer open voor mobiele interactie met retailers wanneer zij winkelen. De digitaal verbonden consumenten van vandaag de dag verwachten door hun favoriete retailers te worden voorzien van een enorm gepersonaliseerde winkelervaring. Dit word ondersteund door een wereldwijd rapport van Nielsen. Hierin komt naar voren dat 11% van de Europese en 26% van de Noord Amerikaanse consumenten hier al gebruik van maken.

 

Met de toenemende mobiele coupon technologieën die inspelen op de wensen van consumenten, is het geen wonder dat er in 2019 een kleine 19 biljoen mobiele coupon gebruikers zullen zijn aldus Juniper Research.

 

mobile-coupons-infographic-2016-sm

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

27-06-2022

6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events