Loyalty Journey

Personalisatie zonder dat het creepy wordt

Een infographic over de do's en don'ts van personalisatie

Loyalty JourneyMarktcijfers 14 augustus 2018

Personalisatie van e-mails vindt op verschillende niveaus plaats. Voor sommige betekent dit dat een voornaam in een e-mail wordt vermeld. Voor anderen omvat personalisatie de volledige e-mailflow, inclusief gepersonaliseerde naam, inhoud en de tijd waarop een e-mail wordt verstuurd.

Wil jij ook weten wat voor mogelijkheden er zijn qua gepersonaliseerde e-mails? Deze infographic van Email Monks geeft je handige voorbeelden en legt uit hoe je personalisatie op een goede manier inzet.

Als je op onderstaande afbeelding klikt, kan je de infograhic in het groot bekijken.

 

 

 

Bron: Email Personalization Advancements van Email Monks

Dunck Loyalty Marketing

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Tags
Delen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: